Die kleintjes hebben aan zo’n skibox hetzelfde qua ruimte als een volwassene aan een stacaravan

Die kleintjes hebben aan zo’n skibox hetzelfde qua ruimte als een volwassene aan een stacaravan
Luco rijdt voornamelijk Franse auto's. Dus nee, dat snapt hij niet. Anders had hij wel een probleemloze VAG gereden.Enzo schreef: 22 feb 2024, 20:54 Vindt.
Er stond toch nergens dat het om de Sportstourer ging? Dat is toch anders dan een Leon? Snap je dat een Golf Variant groter is dan een Golf?
Oude VAG producten van begin '00 met een 1.9 TDI erin zijn prima.
Ik mag overal komen waar ik naartoe wil/moet, er is geen stad met milieuzone waar ik anders wel naartoe was gegaan.
Good for you.Kadett schreef: 23 feb 2024, 13:05Ik mag overal komen waar ik naartoe wil/moet, er is geen stad met milieuzone waar ik anders wel naartoe was gegaan.
Vroegâh (10j geleden ofzo) een 2007 Audi A4 gehad met een van die laatste 1.9's er in. Zou beter moeten zijn dan de 2.0 TDI zei iedereen. Maar bij mij was de nokkenas versleten na 2 ton, had meer dan eens een EGR storing, en nam een beste teug olie. Tot overmaat van ramp liet 'ie mij ook nog eens gestaan aan de Oostenrijkse grens met een geplofte turbo (210dkm). Ik ben het niet helemaal met je stelling eens.
We praten volgend jaar wel weer.Kadett schreef: 23 feb 2024, 13:05 Ik mag overal komen waar ik naartoe wil/moet, er is geen stad met milieuzone waar ik anders wel naartoe was gegaan.
Ik weet ook niet de precieze details over generaties/types 1.9 , zie op Youtube vooral 1.9 voorbij komen met aardige km standen van ruim 3/4/5 ton. En alleen maar problemen over de eerste 2.0 diesels van VAG.Eeuwe schreef: 23 feb 2024, 14:41Vroegâh (10j geleden ofzo) een 2007 Audi A4 gehad met een van die laatste 1.9's er in. Zou beter moeten zijn dan de 2.0 TDI zei iedereen. Maar bij mij was de nokkenas versleten na 2 ton, had meer dan eens een EGR storing, en nam een beste teug olie. Tot overmaat van ramp liet 'ie mij ook nog eens gestaan aan de Oostenrijkse grens met een geplofte turbo (210dkm). Ik ben het niet helemaal met je stelling eens.
We praten volgend jaar wel weer.Kadett schreef: 23 feb 2024, 13:05 Ik mag overal komen waar ik naartoe wil/moet, er is geen stad met milieuzone waar ik anders wel naartoe was gegaan.
Ik rij ze iig niet in elkaarBram schreef: 23 feb 2024, 12:06Luco rijdt voornamelijk Franse auto's. Dus nee, dat snapt hij niet. Anders had hij wel een probleemloze VAG gereden.Enzo schreef: 22 feb 2024, 20:54 Vindt.
Er stond toch nergens dat het om de Sportstourer ging? Dat is toch anders dan een Leon? Snap je dat een Golf Variant groter is dan een Golf?
Afgelopen zaterdag een Golf Variant R-line gekocht!Arthursx schreef: 21 feb 2024, 20:38 I.v.m. de komst van een kleine ben ik ook opzoek naar een modale gezinsauto naast de M3De Citigo van m'n vrouw zal dan vervangen worden. Zit te denken aan een Leon FR. Iemand nog een mooi alternatief? Wensen: Ruim, enigzins sportief uiterlijk, <150.000km en <€15k
Mooi golf met R-line altijd goedArthursx schreef: 09 jul 2024, 13:19Afgelopen zaterdag een Golf Variant R-line gekocht!Arthursx schreef: 21 feb 2024, 20:38 I.v.m. de komst van een kleine ben ik ook opzoek naar een modale gezinsauto naast de M3De Citigo van m'n vrouw zal dan vervangen worden. Zit te denken aan een Leon FR. Iemand nog een mooi alternatief? Wensen: Ruim, enigzins sportief uiterlijk, <150.000km en <€15k
![]()
Zeker. 1.2 4 cilinder 105 pk. Wel de nieuwe CJZ variant met riem i.p.v. ketting. Is saai vervoer dus pk's maakte me niet uit. Goede opties erop zoals stoelverwarming en massage.
Was mijn gedachte ook inderdaad mocht het echt tegenvallen
Gaat inderdaad om een Golf 7 van '15. Die 1.2 van 2012 heeft een ketting, vanaf 2015 een riem dacht ik.Knot schreef: 09 jul 2024, 13:42 Iets zegt me dat een ibiza van 12 jaar terug ook al een 1.2 met 105pk had... wel TSI idd zie ik nu ook maar niet veel vooruitgang geboekt blijkbaar, of hebben we het over een Golf 7 mk1?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 8 gasten