

Nahja, ik snap het wel. Maar een Golf 8,5R doet toch wat ‘ie moet doen? Geen match voor een getunede M2, begrijp ik ook. Maar dan scharen we het idd maar onder referentiekader. Een (getunede) 911 turboS rijder zal er weer anders over denken. Maar ik bekijk het vanuit het Golf R oogpunt, en dan is het prima. ImhoRobin schreef: 27 jun 2024, 11:07 Bij de 8.5R lijkt 't bochtenwerk wel voor elkaar(denk/hoop ik) ook op circuit(zie video, maar voor hoe lang), rechtelijnsnelheid is 'vlot', maar inderdaad niet overweldigend(no pun intended!) . Hangt van het referentiekader af: Ik wuif 100-200 rond/onder 10 al weg als 'traag' LOL
Dit dus. al heb ik tegenwoordig niks meer op de dam staan wat 100-200 ook maar iets eruit trekt..Robin schreef: 27 jun 2024, 11:21 Vandaar niet overweldigend Arthur, meer is 't niet. 0-200 doe 'ik' sneller dan de Golf R 100-200
Ik blijf de Golf R een 'interessante kar' vinden.
Yes, voor het eerst maar weer niet onder de Variant begreep ik.Arthur schreef: 27 jun 2024, 18:19 Ik neem genoegen met die 333pk. Maar kan d’r ook een trekhaak onder een 8,5R?
Ja mag wel een keertje in mijn Twingo rijden!Philipoo schreef: 27 jun 2024, 11:33Dit dus. al heb ik tegenwoordig niks meer op de dam staan wat 100-200 ook maar iets eruit trekt..Robin schreef: 27 jun 2024, 11:21 Vandaar niet overweldigend Arthur, meer is 't niet. 0-200 doe 'ik' sneller dan de Golf R 100-200
Ik blijf de Golf R een 'interessante kar' vinden.
Golf R variant (7.5) vind ik nog steeds wel een leuke daily. Zou ik best een keer een paar euro's aan spenderen!
Ik kan echt jaloers worden van zulke prijzen.JP schreef: 03 jul 2024, 20:02 Met een schuin oog kijk ik al een tijdje naar de prijzen voor de nieuwe 8.5. Uiteraard werken ze bij PON nog trager dan een schildpad met versleten knieën. Dan maar naar de Duitse prijzen kijken en een inschatting maken hoe diep je in NL mag buigen om nog iets van hete hatch te kunnen rijden met de geur van benzine.....
Duitse site;
GTi (265pk) € 44505,-
Clubsport (300pk) € € 48075,-
R (333pk) € 53795,- (als Black Edition € 58440,-)
Bedankt Bram! Ik zal een paar doeken, all purpose cleaner, ontsmettingsmiddel en handschoenen meenemen! Wanneer heb je tijd?Bram schreef: 03 jul 2024, 20:39Ja mag wel een keertje in mijn Twingo rijden!Philipoo schreef: 27 jun 2024, 11:33Dit dus. al heb ik tegenwoordig niks meer op de dam staan wat 100-200 ook maar iets eruit trekt..Robin schreef: 27 jun 2024, 11:21 Vandaar niet overweldigend Arthur, meer is 't niet. 0-200 doe 'ik' sneller dan de Golf R 100-200
Ik blijf de Golf R een 'interessante kar' vinden.
Golf R variant (7.5) vind ik nog steeds wel een leuke daily. Zou ik best een keer een paar euro's aan spenderen!
Idd, wat zouden “we” dan rijden? Maar mss is er dan weer een ander merk/model die niet bereikbaar is, waar we over lopen te klagensitechris schreef: 04 jul 2024, 08:10Ik kan echt jaloers worden van zulke prijzen.JP schreef: 03 jul 2024, 20:02 Met een schuin oog kijk ik al een tijdje naar de prijzen voor de nieuwe 8.5. Uiteraard werken ze bij PON nog trager dan een schildpad met versleten knieën. Dan maar naar de Duitse prijzen kijken en een inschatting maken hoe diep je in NL mag buigen om nog iets van hete hatch te kunnen rijden met de geur van benzine.....
Duitse site;
GTi (265pk) € 44505,-
Clubsport (300pk) € € 48075,-
R (333pk) € 53795,- (als Black Edition € 58440,-)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], ArjanS, Semrush [Bot] en 2 gasten