Mooi hoorAndre schreef: 02 dec 2023, 16:22 Na veel zoeken en bellen is het toch gelukt.
c0cb0a97-4483-4cd5-863d-615a816a9ca1.jpeg

Mooi hoorAndre schreef: 02 dec 2023, 16:22 Na veel zoeken en bellen is het toch gelukt.
c0cb0a97-4483-4cd5-863d-615a816a9ca1.jpeg
Ik ben maar een leek en heb zeker geen Porsche, laat staan een GT4RS, maar dat rondje van Mischa zag er toch 'best vlot' en vloeiend uit. Waar en wat doet ie niet goed dan of hoe zou het beter en sneller kunnen, volgens jou?Andre schreef: 30 jun 2024, 23:57 Ik heb het filmpje gezien van Misha in de GT4RS was er eigenlijk meteen alweer klaar mee.
Heb inmiddels 2x in de spyder rs gereden, waarvan laatste keer met iets minder legale snelheden op een heerlijk lege lekdijk. Wat een machine. Bizar! Ik heb de hele tijd een grote grijns op m'n gezicht gehad!
Wanneer wordt de MX-5 erop ingeruild?Philipoo schreef: 01 jul 2024, 12:00 Wat een machine. Bizar! Ik heb de hele tijd een grote grijns op m'n gezicht gehad!
Als ik ergens 2,5 ton vind denk ik!
Rondje van Estre is vooral indrukwekkend omdat het onder glibberige omstandigheden is. Neemt niet weg dat ook Mischa een prima ronde reed in de GT4RS op een droge baan. Maar dat zie je pas als je met minder hekel aan de man zelf kijkt...Andre schreef: 01 jul 2024, 12:53 Die onboard van Estre in GT3RS in het begin zoekt ie inderdaad warmte in de banden. Maar kijk het hele rondje maar af. Bij aanremmen is ie wat kwispelend op de achterkant maar zodra hij op het gas gaat onderstuur. Typisch 911 motor achter de achter as. Double whishbone of niet onderstuur bij gas geven.
Ik ben inmiddels toch heel benieuwd wat jouw BTG tijd in je eigen GT4RS is. Dat moet dan toch een stuk sneller zijn dat dat die Mischa dat kan in een voor hem onbekende auto. Dat het niet zijn/je eigen auto is, was natuurlijk ook de reden dat je tweede werd op Meppen. Anders had je Wouter echt wel op flink wat secondes achterstand gezet...
Zo is dat!Andre schreef: 01 jul 2024, 20:10 Denk je dat het mij enigszins nog boeit ben bijna 52 jaar. Ik heb een prachtige race carrière gehad. Jullie mogen nu allemaal sneller dan mij zijn en dat hoort ook zo te zijn. De jeugd heeft de toekomst.
Ik ben niet bij de ring geweest met de GT4RS misschien nog een keer als het uitkomt. De GR86 neem ik meestal mee deed iets van 8 minuten BTG wat ik nadien op camera terug heb gezien. Mij zegt het eigenlijk niet zoveel we zijn als groep een leuk weekend weg.
Gebruikers op dit forum: erwin20vt, malle eppie, mark123 en 6 gasten