Jeetje, wat heeft die man jou persoonlijk misdaan dat je zo op hem afgaat?MParallel schreef: 19 jun 2024, 13:18 Ik vermijd dit R*ick met alle macht en dan hier zijn gore porem lekker tonen.
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
-
Wel succesvol ?
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
- frank de jonge
Lijkt de M3 van Matthias Malmedy wel......
-
- Auto: E87 LCI 130i & E30 325i
Zie net ook dat hij gaat ring taxien voor trackspeed.veejay schreef: 21 jun 2024, 17:27 Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Ander kenteken in ieder geval. Die van Misha lijkt wel donkerder ook(zal lichtval zijn?)
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Vreemde kleurstelling. Helemaal niet mee eens dat binnen en buiten niet bij elkaar hoeft te passen.
Wel niet verkeerd een gratis m3 touring voor 10 maand
Wel niet verkeerd een gratis m3 touring voor 10 maand
- Mark 320iS
Maandag 1 juli heb ik weer een trackday op de Nordschleife, nog anderen van hier die er dan zijn?
- Martijn M
Meh, gewoon een auto die ze door de lelijke spec niet konden verkopen.veejay schreef: 21 jun 2024, 17:27 Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
"Hier rij er maar 10 maanden mee als PR, dan is de kop er af en kunnen we em als sonderwagen verkopen"
Overigens is ie afgelopen weekend ook weer gecrashed in de NLS. Gele vlag / Code 60 niet gezien en zo achterin een Aston geparkeerd. Licentie ingetrokken voor de volgende race

- Hielke
Je verwacht het niet.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Alles voor de viewsMartijn M schreef: 24 jun 2024, 13:18 Overigens is ie afgelopen weekend ook weer gecrashed in de NLS. Gele vlag / Code 60 niet gezien en zo achterin een Aston geparkeerd. Licentie ingetrokken voor de volgende race![]()

- Arthur
- Auto: Nr.51
Nog steeds niet verkeerdMartijn M schreef: 24 jun 2024, 13:18Meh, gewoon een auto die ze door de lelijke spec niet konden verkopen.veejay schreef: 21 jun 2024, 17:27 Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
"Hier rij er maar 10 maanden mee als PR, dan is de kop er af en kunnen we em als sonderwagen verkopen"

- Sabberjoch
- Auto: 981C S
Ik denk dat BMW hoopt dat hij hem plat rijdt en dat ze het geld via een gofundme terug krijgenMartijn M schreef: 24 jun 2024, 13:18
Meh, gewoon een auto die ze door de lelijke spec niet konden verkopen.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ben benieuwd naar zijn eigen visie op het verhaalMartijn M schreef: 24 jun 2024, 13:18Meh, gewoon een auto die ze door de lelijke spec niet konden verkopen.veejay schreef: 21 jun 2024, 17:27 Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
Overigens is ie afgelopen weekend ook weer gecrashed in de NLS. Gele vlag / Code 60 niet gezien en zo achterin een Aston geparkeerd. Licentie ingetrokken voor de volgende race![]()

- JP
Nog even en hij is zijn medialicentie kwijt..... kan die ook niet meer filmen en is het zwaaizwaai inkomstenbron 

- Kasteel
Deze race stond gister niks meer van op z’n storyRichardt. schreef: 24 jun 2024, 14:34Ben benieuwd naar zijn eigen visie op het verhaalMartijn M schreef: 24 jun 2024, 13:18Meh, gewoon een auto die ze door de lelijke spec niet konden verkopen.veejay schreef: 21 jun 2024, 17:27 Misha heeft ondertussen gratis een M3 Touring mogen samenstellen en 10 maanden alleen tanken. Kado van BMW.
Overigens is ie afgelopen weekend ook weer gecrashed in de NLS. Gele vlag / Code 60 niet gezien en zo achterin een Aston geparkeerd. Licentie ingetrokken voor de volgende race![]()
![]()
Ik gok remfalen van de auto
-
Ha, als ik de positieve comments onder z'n flimpjes lees is hij een Driving God in het kwadraat. Maarja in 't Land der Blinden is Eenoog Koning he. 'Leuk' wat ie allemaal doet en deed (behalve 't crashen) , maar komop, die adoratie. Dit laat toch weer zien wie hij is: een praatjesmaker en meer niet.
- MParallel
- Auto: BMW
^^
Jep. Daarom deed ie het ook zo goed als Boosted Boris met zijn "A vent and a door".
Jep. Daarom deed ie het ook zo goed als Boosted Boris met zijn "A vent and a door".
-
Dat was leuk en lache toendertijd. Gewoon op die Parkplatz de boel aanmekaar lullen, Wij waren er een keer in '18 met m'n blauwe M2 toen nog, ding daar geparkeerd en hij stond daar blijbaar te filmen, later zag ik die video en komt mijn auto ook voorbij: Look at this, an M2 and another M2 wijzend naar de mijne. Oeh en aah wat voelde ik me trots. Neh, toen was z'n atitude nog lekker normaal.
- yorick
Lees hier veel negatieve reacties over Misha. Ik snap eigenlijk niet zo goed wat hij verkeerd doet. Hij maakt content over het mooiste stukje asfalt ter wereld. Kom er zelf nooit meer, maar kijk zijn YT filmpjes met plezier.
Mocht zijn houding je storen, dan volg je hem toch niet meer?
Mocht zijn houding je storen, dan volg je hem toch niet meer?
-
'De beste stuurlui staan aan (lager) wal'... 

-
Ik denk dat dat hier op DF met een aantal qua beste stuurlui staan aan wal wel een beetje meevalt(of tegenvalt voor Misha)
Dan ken ik er nog wel één: In het land der blinden is Eenoog(Misha) koning:)
Er is er maar één die dagelijks content over de Nürbrurgring heeft in goede video/audio kwaliteit:Dat is dus Misha. Prima, dus heb je weinig tot geen keus hem dagelijks te zien jakkeren in andermans auto, praatjesmakend, soms gefrustreerd, maar eigenlijk altijd met het mes tussen de tanden, ongeluk zit in klein hoekje, waarvan akte, een paar keer in korte tijd.
Wat doet Misha dan verkeerd? You tell me, hij kon toch zo goed rijden?:)
Er is 'geen' alternatief, en z'n attitude is veranderd.
Dan ken ik er nog wel één: In het land der blinden is Eenoog(Misha) koning:)
Er is er maar één die dagelijks content over de Nürbrurgring heeft in goede video/audio kwaliteit:Dat is dus Misha. Prima, dus heb je weinig tot geen keus hem dagelijks te zien jakkeren in andermans auto, praatjesmakend, soms gefrustreerd, maar eigenlijk altijd met het mes tussen de tanden, ongeluk zit in klein hoekje, waarvan akte, een paar keer in korte tijd.
Wat doet Misha dan verkeerd? You tell me, hij kon toch zo goed rijden?:)
Er is 'geen' alternatief, en z'n attitude is veranderd.
-
Toen ik er 20 jaar terug kwam en je stond daar in de ochtend-dauw bij de poort, dan had men (die al iets eerder een rondje hadden gedaan) het erover welke stukken listig waren die dag. Als je daar je eerste rondjes deed dan liet je het liefst iemand meerijden met baankennis om je wat tips te geven.
Fast forward naar nu en elke onnozele mongool waant zich de beste coureur en staat te dringen bij de poort. Op YouTube deden de crash video's het altijd goed dus ook op dat vlak kwamen er sensatiezoekers op af. En het is ontzettend massaal geworden. Niet om sentimenteel te doen want ik snap dat de tijden uit die eerste alinea voorbij zijn, maar Mischa's content en houding is gericht op de hedendaagse bezoeker met clickbait titels en dom gedrag.
Fast forward naar nu en elke onnozele mongool waant zich de beste coureur en staat te dringen bij de poort. Op YouTube deden de crash video's het altijd goed dus ook op dat vlak kwamen er sensatiezoekers op af. En het is ontzettend massaal geworden. Niet om sentimenteel te doen want ik snap dat de tijden uit die eerste alinea voorbij zijn, maar Mischa's content en houding is gericht op de hedendaagse bezoeker met clickbait titels en dom gedrag.
- frank de jonge
Ik mag die video's van Thilo altijd graag even zien. Zijn altijd mooie rondes 
-
Dit dus eigenlijk.Tom schreef: 29 jun 2024, 10:18 Niet om sentimenteel te doen want ik snap dat de tijden uit die eerste alinea voorbij zijn, maar Mischa's content en houding is gericht op de hedendaagse bezoeker met clickbait titels en dom gedrag.