Nou is dat toevallig het garagebedrijf van mijn neef964aircooled schreef: 06 mar 2021, 10:33 De woonplaats van de laatste invuloefening baart me nog veel meer zorgen![]()

Nou is dat toevallig het garagebedrijf van mijn neef964aircooled schreef: 06 mar 2021, 10:33 De woonplaats van de laatste invuloefening baart me nog veel meer zorgen![]()
Kort en bondig noemen ze dat toch??
Ben ik zowaar met je eens, opaOpa schreef: 15 jun 2024, 21:59 Eigenlijk vind ik dat ie netjes begint en dat jij een beetje 'lomp' reageert, je had ook kunnen vragen hoe laat ie dat dacht te doen, of dat ie misschien een andere dag wilde afspreken....ik snap zijn 2e reactie wel.![]()
https://www.marktplaats.nl/v/auto-diver ... e-f-seriesVoor vragen gewoon even een berichtje sturen. Normale berichten krijgen een normaal antwoord.
Laatste tijd, dit is toch al minimaal 15 jaar zo?Martijn_bmw schreef: 15 jun 2024, 21:47laatste tijd wordt ik ook weer simpel van de mentaliteit… niet op komen dagen, niet meer reageren, niet normaal kunnen bieden etc
Arthur schreef: 16 jun 2024, 10:50Ben ik zowaar met je eens, opaOpa schreef: 15 jun 2024, 21:59 Eigenlijk vind ik dat ie netjes begint en dat jij een beetje 'lomp' reageert, je had ook kunnen vragen hoe laat ie dat dacht te doen, of dat ie misschien een andere dag wilde afspreken....ik snap zijn 2e reactie wel.![]()
![]()
Degene die zeggen; Ik wil het gelijk ophalen; Dat zijn juist degene die ik het liefst heb.Opa schreef: 15 jun 2024, 21:59 Eigenlijk vind ik dat ie netjes begint en dat jij een beetje 'lomp' reageert, je had ook kunnen vragen hoe laat ie dat dacht te doen, of dat ie misschien een andere dag wilde afspreken....ik snap zijn 2e reactie wel.![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] en 15 gasten