Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Nu ik er over nadenk heeft 130 weinig zin, vooral in de bebouwde kom is 100 net wat relaxeder vind ik!

- JP
Met meer dan 4.5 florijnen voor een liter peut, is het gros van de nl'se onderdanen tegenwoordig wel wat zuiniger aan het rijden. Die delinquenten hier die steevast overal te vaak, te hard rijden, daardoor gaat NL juist van naar de kloodten. Een krachtige leider zoals TimmerFrans zou dit nog een beetje recht kunnen breien.......
-
OnlineOpa
- Auto: Ford Fiesta ST
Toentertijd was het nog 3 gulden per km/h dat je te hard reed.....ik reed 170km/h, kreeg een bekeuring voor 150km/h en was 150 gulden armer, dat ga je tegenwoordig ook niet meer redden, zelfs niet in euro's.Elise schreef: 30 mei 2024, 11:23 In de beginjaren dat ik mijn rijbewijs had, mocht je ook slechts 100kmh maar was er bijna niemand die zich eraan hield. Reed je dan 120 en werd je door de rijkspolitie, Porsches nog in die tijd, ingehaald, was het hooguit een handje dat je het iets rustiger aan moest doen en dat was het. Zo anders is het tegenwoordig met 100kmh, als je nu de 15 of 20kmh harder rijdt val je echt op. De overgrote meerderheid houdt zich heel netjes aan die 100kmh in mijn beleving, zelfs als de weg leeg is.

-
OnlineMartijn_bmw
Die eerste 20kmh krijg je al niet meer gegund idd dus meteen invordering, voorkomen voor 170kmh - 3% = 65kmh te hard.Opa schreef: 30 mei 2024, 13:39Toentertijd was het nog 3 gulden per km/h dat je te hard reed.....ik reed 170km/h, kreeg een bekeuring voor 150km/h en was 150 gulden armer, dat ga je tegenwoordig ook niet meer redden, zelfs niet in euro's.Elise schreef: 30 mei 2024, 11:23 In de beginjaren dat ik mijn rijbewijs had, mocht je ook slechts 100kmh maar was er bijna niemand die zich eraan hield. Reed je dan 120 en werd je door de rijkspolitie, Porsches nog in die tijd, ingehaald, was het hooguit een handje dat je het iets rustiger aan moest doen en dat was het. Zo anders is het tegenwoordig met 100kmh, als je nu de 15 of 20kmh harder rijdt val je echt op. De overgrote meerderheid houdt zich heel netjes aan die 100kmh in mijn beleving, zelfs als de weg leeg is.![]()
- 2mnd invordering
- 1.100EUR boete
- beetje pech daar bovenop een EMG cursus van 1.394EUR en 2 vrije dagen...

- MParallel
- Auto: BMW
Ik zou voor variabele snelheden zijn, maar daar komt ook weer van alles bij kijken.
De mens is ingesteld op 'gevoel'. Ik reed tot vorig jaar vaak 'snacht terug van me (toenmalige) vriendin vanuit Rotterdam richting Utrecht. En dan heb je vanaf Gouda tot aan Utrecht de A12 met 4 banen breed en allen een enkele vrachtwagen op de rechterbaan. Dan voelt 100, of op dat moment 120 echt traag en is de verleiding groot om gewoon plankgas te gaan. Want de situatie laat het gewoon toe.
En dan bij De Meern weer in de trajectcontrole van 100km/h en dan sta je voor je gevoel stil. Nog erger bij het stuk met 70km/h bij de Galecopperbrug. Waar geen bouwvakker aan t werk is.
Verbaasde me ook altijd hoeveel mensen daar dan nog voorbij raasde. Aan de andere kant hoor ik ook wel van mensen die per maand wel minimaal 1 verkeersboete op de mat hebben liggen. Ja dat snap ik dan wel.
De mens is ingesteld op 'gevoel'. Ik reed tot vorig jaar vaak 'snacht terug van me (toenmalige) vriendin vanuit Rotterdam richting Utrecht. En dan heb je vanaf Gouda tot aan Utrecht de A12 met 4 banen breed en allen een enkele vrachtwagen op de rechterbaan. Dan voelt 100, of op dat moment 120 echt traag en is de verleiding groot om gewoon plankgas te gaan. Want de situatie laat het gewoon toe.
En dan bij De Meern weer in de trajectcontrole van 100km/h en dan sta je voor je gevoel stil. Nog erger bij het stuk met 70km/h bij de Galecopperbrug. Waar geen bouwvakker aan t werk is.
Verbaasde me ook altijd hoeveel mensen daar dan nog voorbij raasde. Aan de andere kant hoor ik ook wel van mensen die per maand wel minimaal 1 verkeersboete op de mat hebben liggen. Ja dat snap ik dan wel.
-
OnlineMartijn_bmw
Toevallig reed ik gisteravond dat stuk, je mag er 130 ik reed 145 en idd dat voelt dan nog best traag door die 4/5 lege lappen asfalt voor je maar als je daarna terug moet naar 70 met traject controle de ring Utrecht zuid over is helemaal stil staanMParallel schreef: 30 mei 2024, 15:32t Rotterdam richting Utrecht. En dan heb je vanaf Gouda tot aan Utrecht de A12 met 4 banen breed en allen een enkele vrachtwagen op de rechterbaan. Dan voelt 100, of op dat moment 120 echt traag en is de verleiding groot om gewoon plankgas te gaan. Want de situatie laat het gewoon toe.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Ik reed na terugkomst Nurburgring 130 op de ring van Breda, ineens een popo Audi A6 achter mij. Bleven hangen, daarna naast me rijden, even naar binnen kijken en weer door 

- MParallel
-
Dat waren die neppers van StiptBram schreef: 30 mei 2024, 20:21 Ik reed na terugkomst Nurburgring 130 op de ring van Breda, ineens een popo Audi A6 achter mij. Bleven hangen, daarna naast me rijden, even naar binnen kijken en weer door![]()

viewtopic.php?p=1655806#p1655806
- frank de jonge
Die onopvallende rijden laatste tijd veel van rond. Ik weet 1 die is met een raspberry pi ofzo een programma aan het schriiven waarmee die met zn dashcam kentekens van popp kan herkennen. Dan ga je wel ver denk ik
.
Er gaat wel al een hele database rond in NL met alle onopvallende wagens.
Er gaat wel al een hele database rond in NL met alle onopvallende wagens.
-
OnlineLuco
Net terug van weekje Duitsland, heerlijk 240 op de cruise control, dan is 100 echt erg traag als je bij Venlo weer de grens over gaat.
-
@Luco, je vloog letterlijk Nederland binnen:)

-
OnlineLuco
-
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ik wacht op de eerste “boomer” opmerking 

- JP
Kwestie van opvoeding, je kan je kiddo's ook leren om met de handen te werken en niet vanaf 3 jaar de hele dag online te zijn en een verkeerd wereldbeeld te krijgen. Van de andere kant, beter een influenceer dan een manager..... 

- MParallel
Als jonge aantrekkelijke vrouw heb je het anders maar makkelijk tegenwoordig. Je hoert jezelf uit op IG en OnlyFans en de simps van deze aarde gooien bakken met geld naar je toe voor weinig arbeid. Ik had het wel geweten als mijn Y een X was geweest.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dan was je dus een jonge aantrekkelijke vrouw (geweest)?

-
Volgende week 'identificeert' 'hun zich' als jonge aantrekkelijke vrouw:)
-
I Can Identify As A Black Lesbian!

- MParallel
PM doet ook alles voor de aandacht. Alleen maar gasten die je vooral op géén enkele manier een podium moet geven.
-
Joh, als je je geld ermee kunt verdienen. Wie zijn wij dan om er iets van te vinden.
Hoogstens jaloers.
Hoogstens jaloers.
- MParallel
Ik zei niet dat ik hem geen ongelijk geef.
En stop eens met die jaloezie kaart trekken. Die is echt uitgespeeld.
En stop eens met die jaloezie kaart trekken. Die is echt uitgespeeld.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Dan moet je wel iets speciaals meebrengen, want je concurreert met 2 miljoen andere dames.
https://www.accountable.eu/nl/blog/geld ... t-onlyfans
De gemiddelde verdiensten zijn 150 tot 180 euro per maand.
https://www.accountable.eu/nl/blog/geld ... t-onlyfans
De gemiddelde verdiensten zijn 150 tot 180 euro per maand.
-
smiley schreef: 05 jun 2024, 18:25 Dan moet je wel iets speciaals meebrengen, want je concurreert met 2 miljoen andere dames.