^^^^
Tja, euh, normaal vinden en accepteren zijn twee TOTAAL verschillende dingen. Period. Geen discussie(die ik nu wel weer krijg lol)*
Advocaat van de Duivel: M Parallel's standpunt wordt anders geïnterpreteerd door Philip. Dat mag. Maar schiet toch helemaal niet op?
*Toen een aantal hier nog in de luiers rondrolden bezocht ik met mijn oom en maatje(RIP, gay) gaybars in Parijs en NYC (vorige eeuw dus).
Ik heb en had er niks mee, maar het was minder eng (voor een hetero, niet meer de norm blijkbaar! zoals ik) dan men denkt, de mooiste meest fantastische dames liepen er rond(en geen trannies ofzo), want dan werden ze niet lastiggevallen door die vaak erg 'mooie mannen' want die waren gay.
Kortom ik vind het wel prima(ECHT!) , wat Opa hier ook zegt eigenlijk. Kijk naar godsdiensten zoals ISLAM(en begin me niet over Christendom, dooddoener, Vaticaan zit vol met rare gasten) maar de definitie van normaal is wat anders: ik accepteer het, MAAR het wordt je enorm door je strot gedouwd het laatste decennium. Hoezeer ik ook pro gay was en ben, begin ik me er nu meer dan behoorlijk aan te ergeren. Overal moeten wij weten hoe de hele freakshow deel van onze samenleving is. Maar de norm is het natuurlijk niet! Punt.
Accepteren deed ik al.
Al die nieuwe vaak goede TV series, op een gegeven moment zit er natuurlijk en homostelletje in en dat wordt dan weer extreem uitvergroot(letterlijk) , daar word ik wel heel erg moe van, terwijl blote borsten en 'lekkere wijven' not done zijn, dat mag niet meer!
We draaien door imo...