Amsterdam is een relaxte oase vergeleken bij Parijs of Londen:
Zo te zien kan NL nog veel verder naar de haaien...
Exact. En dat is wereldwijd een probleem. Hersenen zijn pas volgroeid bij 25j oud. En dan begint 't pas. Tranentrekkend. Ook idd die verloedering van Europa in het algemeen. En de denkwijze van de Uni's overal werkt daar mede aan mee helaas....
+1SlowCo schreef: ↑14 mei 2024, 21:11
Zeer kundige en geschikte kandidaat zoals ik zijn kijk op de wereld en politiek las in z'n columns.
En natuurlijk tamelijk briljant als deze voormalig PvdA-minister Plasterk premier wordt van een kabinet waar de PvdA geen deel van uitmaakt en daarmee een extra pijnlijke 'overwinning' boekt op, met Groen-Links heulende, PvdA-er Timmermans die dat heeeeel graag had willen worden....!
WTF• Ook in 2025 blijven de brandstofaccijnzen nog gelijk, maar daarna zullen die gaan stijgen met 21 cent per liter benzine. Voor diesel gaat het om 13 cent per liter.
Of deze:Robin schreef: ↑16 mei 2024, 07:41 https://www.ad.nl/politiek/dit-zijn-de- ... ~a2ba7c3b/
Daaruit...WTF• Ook in 2025 blijven de brandstofaccijnzen nog gelijk, maar daarna zullen die gaan stijgen met 21 cent per liter benzine. Voor diesel gaat het om 13 cent per liter.
Zou wel weer relaxed wezen.
21 cent, die had ik niet zien aankomen. Anderzijds is er al een tijdje een soort van tijdelijke korting op de accijnsstijging waar geen budgetdekking voor is. Afhankelijk van je links / rechts bril heeft minister Kaag de Financiën geweldig / dramatisch achtergelatenRobin schreef: ↑16 mei 2024, 07:41 https://www.ad.nl/politiek/dit-zijn-de- ... ~a2ba7c3b/
Daaruit...WTF• Ook in 2025 blijven de brandstofaccijnzen nog gelijk, maar daarna zullen die gaan stijgen met 21 cent per liter benzine. Voor diesel gaat het om 13 cent per liter.
Precies mijn gedachte, voor wat hoort wat, en 'alles' is al reteduur, dan zie ik het nut niet in van overdag 130 te kunnen rijden, afwegen tegen de volgende prijsstijging of bezuiniging die uit de volgende hoge kabinetshoed getoverd gaat worden.
Da's niet andersom toch? Ik ben ook tegen de accijnzen. Maar als ik daar die 130 voor in zou leveren heb ik daar geen moeite mee. 's Avonds mag je toch al harder, overdag vaak te druk.Robin schreef: ↑16 mei 2024, 09:09 Ik zie 't nut zeer zeker wel van > 100 of 130 zonder boetes, ik zie 't nut niet van die 21 cent verhoging! Da's even andersom.
We reden godsamme tot maart 2020 gewoon 'overal' 130, en ten tijde van de eerste lockdown was dat voorbij. Bam , eventjes tussendoor door Rutte cs.
Kan je dan mooi betalen van je verlaagde energienota.
'Ik' noem het andersom. 130 heeft 'zeker nut, want je hoeft niet te letten op camera's etc. Doorstroming. Ook al is het 'te druk', maar daar voeren ze denk ik geen 130 in. Die 21 cent is waardeloos. Maar het is alsof 'wij burgers' voor de keus staan/inspraak hebben. Dat valt erg tegen!Arthur schreef: ↑16 mei 2024, 11:00Da's niet andersom toch? Ik ben ook tegen de accijnzen. Maar als ik daar die 130 voor in zou leveren heb ik daar geen moeite mee. 's Avonds mag je toch al harder, overdag vaak te druk.Robin schreef: ↑16 mei 2024, 09:09 Ik zie 't nut zeer zeker wel van > 100 of 130 zonder boetes, ik zie 't nut niet van die 21 cent verhoging! Da's even andersom.
We reden godsamme tot maart 2020 gewoon 'overal' 130, en ten tijde van de eerste lockdown was dat voorbij. Bam , eventjes tussendoor door Rutte cs.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 0 gasten