Het algemene series draadje

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39974
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Arthur » 14 mei 2024, 11:47

Ik ben nu toe aan de laatste aflevering van Man in Full. Ik kan de serie niet helemaal duiden, maar het is niet zo dat ik er niks aan vindt. Ergens boeit het wel maar ergens vind ik ook dat het een beetje magertjes is.

Robin
Berichten: 51598
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Robin » 22 mei 2024, 20:34

Eerste aflevering gekeken van Colin from Accounts (Prime): Aussie humor, ook wel wat Ricky Gervais achtige realistische flauwekul: Hou ik wel van.
Een relaxede verademing en makkelijk kijken tussen de zwaardere thrillers, crimis en romcom(wat dit ook is, maar veel echter, met gedoe enzo ) toestanden door....

Op naar aflevering twee. No worries:)
https://www.vprogids.nl/cinema/series/l ... rhaal.html

'uh so...she pissed in my drawers!'
-'congrats mate'

Robin
Berichten: 51598
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Robin » 02 jun 2024, 16:13

Ik zit net in afl 7 van Twisted Metal op Prime.

Ik had wel al van de game gehoord, maar geen aandacht aan besteed. Die serie is zo weird(met een sort of hoofdrol voor een Subaru Impreza) en toch, ik blijf maar kijken. Die hoofdrol spelende dame genaamd 'Quiet', is Stephanie Beatriz , uit Brooklyn Nine-Nine.
Bijzondere vrouw en d'r grimassen, dat maakt de serie nog leuker eigenlijk. Te gek mens. Fan van opeens;)

Gebruikersavatar
Emiel
Berichten: 3890
Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Emiel » 02 jun 2024, 19:42

Twisted metal serie is gewoon heel leuk ;)

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 39974
Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
Auto: Nr.50
Locatie: Boven Barcelona

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Arthur » 05 jun 2024, 11:12

Ben bijna door Mocromaffia heen. Nooit aan toe gekomen. Maar toch ergens wel boeiend, veel plottwisten ook. Zijn al heel wat acteurs die het einde niet gehaald hebben :) Wel heel veel gebruik van het woord k#nker, maar dat zal wel normaal zijn in die scene? Dat vind ik wel wat minder. Maar zoals met vele series en onderwerpen, ze zullen toch niet alles verzonnen hebben? Zal ergens ook wel zo, enigszins, in de realiteit gebeuren. Zorgwekkend…

Robin
Berichten: 51598
Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
Locatie: 52° 57′ NB, 5° 56′ OL

Re: Het algemene series draadje

Bericht door Robin » 05 jun 2024, 20:22

De Puddingclub (Prime) van dezelfde idioten als Rwina. Laatste aflevering. Grof in 't kwadraat. Zo grof dat IK zelfs dacht: Waar ben ik mee bezig en waar kijk ik nu naar gvd.... En toch het laatste deel.

Maar een zekere Sanne Samina Hanssen(nooit van gehoord!) die een klein rolletje heeft. Een soort lekkerder(ken al gauw) versie van Gwen van Poorten. :angel:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Google Feedfetcher en 2 gasten