ff een schijfje aftikken ...

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
HSR

Bericht door HSR » 25 okt 2007, 12:58

Rico v Velzen schreef:
Als ik Hessing nu was zei ik ook doei. zoek het maar uit.

Je best klant weggooien lijkt me ook niet de oplossing.

RVV

Bericht door RVV » 25 okt 2007, 13:33

Hugo ik denk niet dat Hessing de tent draaiend moet houden op hem.

Soms is de relatie zodanig verstoord dat het beter is om iemand niet meer als klant te hebben.

ik heb ook wel eens bepaalde onredelijkheid meegemaakt met mensen.. geld terug geven en doei zeggen maar gelijktijdig besluiten dat je zo'n persoon nooit meer iets wilt verkopen.

Voor mij zou het naar buiten brengen van zo'n verhaal als hierboven zou zeker een reden zijn.

Naughty

Bericht door Naughty » 25 okt 2007, 21:02

Je koopt een auto van €1.800.000,-- en een remschijf kost € 6.135,- exclusief btw. Dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat dit onder coulance word vervangen. Uiteraard zijn remmen een slijtage product, maar op de schijven zie je totaal geen gebruikerssporen. De ventilatiegaatjes van de schijf zit zelfs geen remstof in. Hoeveel km zal de auto nu gereden hebben..?

Waarschijnlijk is het spul nog niet eens op elkaar ingesleten.
Je mag toch wel enige kwaliteit verwachten voor €1.8 miljoen.

Persoonlijk zou ik dus ook op me pik getrapt zijn, en dan niet vanwege die paar euro in verhouding, omdat het een schuld kwestie word
Laatst gewijzigd door Naughty op 26 okt 2007, 18:24, 1 keer totaal gewijzigd.

RVV

Bericht door RVV » 26 okt 2007, 12:18

Het zijn wel jankers die Veyron eigenaren hoor :?
Kreeg een belletje van een van de vier Veyroneigenaren naar aanleiding het verhaaltje over Perridons remschijf. Deze Amsterdammer had even vier nieuwe banden en velgen besteld. Of ik wilde weten wat zo'n grapje kost? Nou.....

Meneer had namelijk even zijn Veyron naar Zuid-Frankrijk meegenomen om eens los te gaan in Ecclestones speeltuin: Paul Ricard. Onderweg naar Frankrijk belde hij even met Hessing om vier nieuwe banden en velgen klaar te zetten, dan hij meteen een reservepaar. Wel zo handig. De factuur gleed een week later op de kokosmat: 60.000 euro. Ofwel, één band met velg voor de weggeefprijs van een beetje aangeklede Fiat Grande Punto.
http://www.petrolhead.nl/2007/10/beurtj ... art_ii.php

HSR

Bericht door HSR » 26 okt 2007, 14:51

Rico v Velzen schreef:Het zijn wel jankers die Veyron eigenaren hoor :?
Kreeg een belletje van een van de vier Veyroneigenaren naar aanleiding het verhaaltje over Perridons remschijf. Deze Amsterdammer had even vier nieuwe banden en velgen besteld. Of ik wilde weten wat zo'n grapje kost? Nou.....

Meneer had namelijk even zijn Veyron naar Zuid-Frankrijk meegenomen om eens los te gaan in Ecclestones speeltuin: Paul Ricard. Onderweg naar Frankrijk belde hij even met Hessing om vier nieuwe banden en velgen klaar te zetten, dan hij meteen een reservepaar. Wel zo handig. De factuur gleed een week later op de kokosmat: 60.000 euro. Ofwel, één band met velg voor de weggeefprijs van een beetje aangeklede Fiat Grande Punto.
http://www.petrolhead.nl/2007/10/beurtj ... art_ii.php

Wordt toch niet gejankt in het bericht? Alleen aangegeven wat een setje velgen en banden kosten.

Elmar

Bericht door Elmar » 26 okt 2007, 19:31

Even wat inside informatie...

De Veyron werd bij Hessing gebracht met de mededeling dat er een stukje van de remschijf was afgebroken. In de werkplaats constateerde men wat typisch haar op de bestuurdersstoel. Dit bleek na onderzoek wol te zijn. Na uitlezen van de computer bleek ook dat er veelvuldig ge-accelereerd en geremd was met de auto met steeds dezelfde cyclus...en wel van ca. 4,3 km...
De conclusie was dan ook dat Peridon de schijf lekker zelf kon lammeren(hint)...

Sander S.

Bericht door Sander S. » 27 okt 2007, 21:57

desbetreffende Veyron v/d bandenwissel

[img:600:399]http://log.autogespot.com/10-2007/bug/2.jpg[/img]
[img:600:399]http://log.autogespot.com/10-2007/bug/1.jpg[/img]

Raar, ik heb nog geen moment hebberige gevoelens van de Veyron gekregen

Plaats reactie