Nu vraag je onze mening.... wordt weer lang draadje

Vind de 1 serie coupe (nog) niet zo mooi.
Alleen daarom al de M3 houden.
Wow, dat is zeker een mooie!erkan666 schreef:nou rico. zou normaal gesproken de cs houden, maaarrrrrrr........zie zojuist de introductiefoto's van een heeele mooie 1 serie: de nieuwe Tii
http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=7477
man, ben heleMAAL verliefd!!. wat een wagen!!
als hij in produktie gaat weet ik NU al dat ik er ooit 1 zal kopen!
Als de prijs aantrekkelijk is: genoeg.romo schreef:240 pk lees ik net...................................FWIW
Conclusie; die tii wordt niet de top van de 1 ers, mischien wel qua gewicht, niet qua power.
Vraag; hoeveel gaan ze er dan van verkopen?
Andre schreef:Toch draait de marketing afdeling weer volgas.
Jongens als rico romo die een E46 m3 hebben kunnen eigenlijk maar 1 stap gaan als ze nieuw willen namelijk een e92 m3. Ze maken nu op dit moment niks bij bmw om deze mensen een alternatief te bieden. Een 135i is misschien een optie maar is niet sportief genoeg.
Nu komt bmw met het Tii verhaal. Denk je nou komt het 300 pk lichtgewicht fun machine. hopakee alternatief voor een e46 m3.
Nee hoor. Wat doen ze.
Een 240pk 4cil wat natuurlijk schitterend is voor de rijeigenschappen. En zal een stuurauto puur sang worden.
99 procent van de e46 m3 rijders zullen niet voor een 240pk auto gaan. Dus een alternatief voor een e46 m3 is er weer niet.
Voor de mensen die golf gti seat cupra s snelle hatch gewend zijn voor die mensen komt er nu een mogelijkheid om rwd te rijden in een lichtere auto en voor veel minder geld dan wat een 135i kost. Een uitkomst voor ons rijliefhebbers.
Dus maw rijdt je exclusief zul je steeds weer dieper in je zakken moeten tasten.
Die jongens zijn wel clever in munchen. Gelukkig rijdt ik geen m3 meer. ik ga met plezier van een 130i 265pk naar een lichtere 240pk die tevens nog chipbaar is ook.
Maar kan de frustratie wel begrijpen die de e46 m3 rijder heeft op dit moment. Een 335i is het ook net niet als je een e46 m3 gewend bent. Dus eigenlijk kan je gewoon die 99500 uit je zak gaan trekken.
Markk kijkt even naar buiten en ziet een pas gewassen blinkende carbon-zwarte e46 M3 staan te glimmen in het lantaarn licht met evenzo glimmende 19" M3/EVO velgjes. Daarnaast staat nog wat leuk speelgoed.Maar kan de frustratie wel begrijpen die de e46 m3 rijder heeft op dit moment.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten