Bij Carlos wel ja.....zijn blindedarm....

Bij Carlos wel ja.....zijn blindedarm....
Fernando Alonso has been demoted to P8 after being given a 20-second penalty for the late-race incident involving George Russell.
He has also been handed three penalty points.
Jazeker
“Alonso explained to the stewards that he intended to approach Turn 6 differently, lifting earlier, and with less speed into the corner, to get a better exit,” read the stewards’ report.
“Telemetry shows that Alonso lifted slightly more than 100m earlier than he ever had going into that corner during the race. He also braked very slightly at a point that he did not usually brake (although the amount of brake was so slight that it was not the main reason for his car slowing) and he downshifted at a point he never usually downshifted. He then upshifted again, and accelerated to the corner before lifting again to make the corner.
Ja ik denk dat ie nu al zit te bibberenHielke schreef: 24 mar 2024, 12:08 Net de race gezien. Heerlijk, eens een persoonlijkheid en karakter die de race wint. Die commentaren van hem uit de cockpit, briljant.
Perez, sneubak, ga wat anders doen. Wat zeg ik, Sainz moet gewoon in die auto. Zal Verstappen wel te bedreigend vinden.
Nee, want het is Verstappen die bepaalt of Sainz daar komt te rijden of niet.Booooh schreef: 24 mar 2024, 12:59Ja ik denk dat ie nu al zit te bibberenHielke schreef: 24 mar 2024, 12:08 Net de race gezien. Heerlijk, eens een persoonlijkheid en karakter die de race wint. Die commentaren van hem uit de cockpit, briljant.
Perez, sneubak, ga wat anders doen. Wat zeg ik, Sainz moet gewoon in die auto. Zal Verstappen wel te bedreigend vinden.![]()
Lees net ergens een tear-off onder de vloer… Da’s wel heel gevoelig dusFrank_Sch schreef: 24 mar 2024, 07:25 Volgens Horner had Perez wat schade aan de vloer en daardoor minder downforce.
Inderdaad 100% mee eens. Russell is gewoon een gebakje in een redelijk goede auto. Ik snap bij hem het woord 'talent' dus niet he....JP schreef: 24 mar 2024, 12:30 Straf van Alonso is natuurlijk flauwekul, Russel moet gewoon sneller reageren. Het zijn toch de beste coureurs van de wereld ? Er kon altijd wat bij Alonso afbreken en dan moet je ook vliegensvlug reageren en niet haaks linksaf de banden in sturen. Russel gaf achteraf ook aan dat het zijn eigen fout was. Uber-prutser !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten