Tja het is wel lastig om de olietanker doe gemeente heet in beweging te krijgen....... Ik had BOA's aan de deur, officieel mag ik mijn auto niet voor de garage parkeren. Garage ligt aan pleintje waar alleen 3 garage's aan grenzen. De overbuurvrouw waar voor 10k per week aan hulpverlening de deur plat loopt had last van de straling van de EV

Ik heb bij de gemeente een parkeervergunning aangevraagd met als bijlage hun visiedocument over vergroening met daarin een heel hoofdstuk over laden en EV'S. Ze willen alles doen om dat te bevorderen, specifiek het thuisladen. Lang verhaal kort, neen. Maar typisch Nederlandse oplossing, ze gedogen het wel. Zolang er niemand klaagt..... ik heb de stevig innemende overbuurvrouw vriendelijk toegesproken en het is van die kant ook stil. Anders heb ik nog twee literfelssen whisky die ik als cadeau klaar heb staan met een kaartje beiden meteen opdrinken binnen een half uur. Dan wordt het ook rustig.
Gemeenteambtenaar is ter plaatse komen schouwen. Hij vertelde dat de gemeente wel eenbuitdaging heeft. De kans is groot dat binnen 10 jaar alle EV'S draadloos gaan opladen. Dan kan dus weer de straat open en gebruikt niemand meer een laadpaal. Dus je kan er wel 3000 per gemeente plaatsen, maar wellicht eendesinvestering.
Gr Ron