Hoe dan ook top dat je een dealert heb die eea wel begrijpt

Heel gaaf... De Cayman S misschien wel de auto waarvan ik het meeste spijt heb dat ik hem heb ingeruild.. achteraf zoveel beter dan ik dacht..Enrico schreef: 01 dec 2023, 18:59 423EAE9A-5ADE-45D6-B2BD-B3F9EB6A176A.jpegE5E82596-B498-492B-BFC0-E9386A0BF0D9.jpeg
Het mooie Zeeland en een foto van het interieur!
Kom hier zelf wel eens, meestal om te kijken, af en toe om een onderdeel of wat op te halen. De ontvangst is altijd super. Vriendelijk, kopje koffie en overal kijken waar je wilt!Daan schreef: 03 dec 2023, 09:57 Schitterende wagen! Gefeliciteerd!
En PC Twente is inderdaad een top dealer. Die snappen hoe het werkt. Amsterdam is voor mij het dichtstbij, maar rij graag een stuk verder naar Deventer.
Daan…
Heb met beide proefgereden en vond het verschil tussen de 2.0 en 2.5 verrassend kleinKnot schreef: 03 dec 2023, 13:33 Gele gordels hoort bij de lak natuurlijk, dat is juist prachtig die accenten.
Misschien is zo'n 718 zonder dak wel wat voor mij, 60-70k uit 2016 zag ik alleen erg veel 2.0 en weinig 2.5 liter.
Ahh ok, tegenover gestelde van mij (op dit soort auto's op een golfje of andere hatchback etc helemaal mee eens), ik heb juist de straightpipe al een tijdje klaarliggen alleen ff tijd maken om het te doen....Enrico schreef: 29 nov 2023, 13:11 2.5L 4cyl 350pk 420nm
Geluid zat niet in mijn wenslijst en word ik niet warm of koud van. Ik ben van de bocht snelheid, acceleratie, remmen en stuur gevoel.
Wat ik wel kan zeggen, met de Civic kreeg ik veel aandacht als men de auto zag. Een Type R maakt na genoeg geen geluid
Als ik de 718 in sport zet. Dan is de uitlaat valve open en doet hij licht crackels en pops bij gas af. Draaien mensen zich van afstand om en iedereen 18 of onder maakt gebaren met hun hand dat ik gas moet geven.
Is dat omdat het goed klinkt? Dat kunnen enkel anderen bepalen. Ik rij het liefst ongemerkt hard met de uitlaat klep dicht![]()
Om dan vervolgens maximaal 5 seconden volgas te kunnen geven op de openbare weg omdat het anders onverantwoord hard gaat..Robin schreef: 15 mar 2024, 07:41 Auf die Dauer hilft nur Power:)
Dat Porsche chassis kan zat 500pk aan natuurlijk, daar begint 't pas.
Haha, hangt er vanaf waar /hoe/wanneer en wie er rijdt: Ik zie't probleem niet hoor(not kidding) Power/koppel is een heerlijk comfortabel iets om even van 80-120 te versnellen in lagere toeren bijvoorbeeld.Mark 320iS schreef: 15 mar 2024, 10:14Om dan vervolgens maximaal 5 seconden volgas te kunnen geven op de openbare weg omdat het anders onverantwoord hard gaat..Robin schreef: 15 mar 2024, 07:41 Auf die Dauer hilft nur Power:)
Dat Porsche chassis kan zat 500pk aan natuurlijk, daar begint 't pas.Daar heb je dus helemaal niets aan.
Zo nu koffie.
Robin schreef: 15 mar 2024, 10:25Haha, hangt er vanaf waar /hoe/wanneer en wie er rijdt: Ik zie't probleem niet hoor(not kidding) Power/koppel is een heerlijk comfortabel iets om even van 80-120 te versnellen in lagere toeren bijvoorbeeld.Mark 320iS schreef: 15 mar 2024, 10:14Om dan vervolgens maximaal 5 seconden volgas te kunnen geven op de openbare weg omdat het anders onverantwoord hard gaat..Robin schreef: 15 mar 2024, 07:41 Auf die Dauer hilft nur Power:)
Dat Porsche chassis kan zat 500pk aan natuurlijk, daar begint 't pas.Daar heb je dus helemaal niets aan.
Zo nu koffie.
En doe nog maar een bakkie zwart!