Daar hoor je in Europa toch ook maar bar weinig van, de laatste tijd .....Robin schreef: 11 mar 2024, 12:05 Vandaag 20 jaar geleden dat Al Quada 191(edit 193) mensen doodde en 2050 verwondde in Madrid....
Lekker hoor....

Daar hoor je in Europa toch ook maar bar weinig van, de laatste tijd .....Robin schreef: 11 mar 2024, 12:05 Vandaag 20 jaar geleden dat Al Quada 191(edit 193) mensen doodde en 2050 verwondde in Madrid....
Lekker hoor....
Mee eens. Dat die groeperingen daar achter lopen en onderling problemen hebben snap ik.Robin schreef: 11 mar 2024, 07:42 Het Midden Oosten brengt de beschaving al eeuwen zo niet duizenden jaren niks.
Voor dat geld je ongeveer 3000 huizen voor bouwen dus 2 grote gebouwen kosten net zoveel als 3000 huizen.Robin schreef: 12 mar 2024, 15:41 In 2015 nog '475 miljoen' en nu naderen we 'het miljard'. Inflasie!!!!!11!!!!
https://www.ad.nl/politiek/renovatie-va ... ~a1ec08a1/
Amsterdam is in ieder geval helemaal naar de tering, zover is wel duidelijk
Want er moet nog een miljardje naar de renovatie van 't Binnenhof , wat miljardjes naar de EU, klimaat'aanpak' en verrek er is ook nog iets gaande in Ukraine.....Inmiddels vragen ambtenaren zich in beleidstukken hardop af waarom de vrijstelling er is. Die stamt uit een tijd dat kunst vooral gekocht werd door liefhebbers, terwijl er inmiddels een hele industrie aan beleggingsadviseurs en fiscalisten rond de kunstmarkt cirkelt. De vrijstelling leidt volgens de ambtenaren tot vermogensongelijkheid en misgelopen belastinginkomsten.
Vergeet je de asielindustrie niet te noemen?Robin schreef: 13 mar 2024, 07:08 Want er moet nog een miljardje naar de renovatie van 't Binnenhof , wat miljardjes naar de EU, klimaat'aanpak' en verrek er is ook nog iets gaande in Ukraine.....
![]()
Ik ben bang dat je gelijk hebt en krijgt… en eigenlijk moet je dus idd leven zoals je laatste zin maar helaas is mijn karakter niet zoElise schreef: 13 mar 2024, 07:50 Heb je vermogen, in welke vorm dan ook, dan ben je aan de beurt om geplukt te worden.
Dus heb je kunst, een goed aanvullend pensioen, crypto of een eigen huis dan ga je, nu of in de toekomst, gewoon bijdragen aan de staatskas of je krijgt minder recht op jouw deel uit de staatskas, bijvoorbeeld door korting op je AOW.
Ik ga hier even flink los, laat hem uit de broek hangen en neem een dubbele![]()
![]()
Dat zal ook een stukje opvoeding zijn geweest Martijn, voor mij geldt hetzelfde.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2024, 08:20 en eigenlijk moet je dus idd leven zoals je laatste zin maar helaas is mijn karakter niet zo![]()
Aflossen van het huis ben ik jaren geleden al mee gestopt.. dat is het eerste waar ze je straks op gaan pakken.Martijn_bmw schreef: 13 mar 2024, 08:20Ik ben bang dat je gelijk hebt en krijgt… en eigenlijk moet je dus idd leven zoals je laatste zin maar helaas is mijn karakter niet zoElise schreef: 13 mar 2024, 07:50 Heb je vermogen, in welke vorm dan ook, dan ben je aan de beurt om geplukt te worden.
Dus heb je kunst, een goed aanvullend pensioen, crypto of een eigen huis dan ga je, nu of in de toekomst, gewoon bijdragen aan de staatskas of je krijgt minder recht op jouw deel uit de staatskas, bijvoorbeeld door korting op je AOW.
Ik ga hier even flink los, laat hem uit de broek hangen en neem een dubbele![]()
![]()
ik ben toch meer een zekerheid zoeker die bijvoorbeeld netjes zijn huis aflost. Niet of minder aflossen en geld uitgeven aan dikke vakanties, uitjes auto’s etc is waarschijnlijk verstandiger want anders komt vadertje staat zijn deel wel ophalen op den duur
Wacht maar tot ze CBDC gaan invoeren. Dan gaat diezelfde overheid ook bepalen hoe en waar jij je geld aan uitgeeft.Elise schreef: 13 mar 2024, 08:40
Reken er verder maar op dat de roverheid alles in het werk gaat zetten om achter verborgen vermogen te komen door bijvoorbeeld verzekeraars of kluisjesverhuurders te verplichten een lijst van hun klanten door te geven. Zie ook hoe een Marktplaats verplicht wordt om gegevens over hun verkopers te verstrekken. Ze gaan het uit alle hoeken en gaten trekken. Is het niet nu dan wel over een paar jaar, maar er staat ons nog wel e.e.a. te wachten.
Ik gooi d'r een triple achteraan![]()
![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/2512489-kabinet- ... anse-navalKabinet wil voor miljarden onderzeeërs bestellen bij het Franse Naval
Het Franse staatsbedrijf Naval krijgt van het kabinet de opdracht voor de bouw van vier nieuwe onderzeeboten, met de nieuwste spionageapparatuur en wapens aan boord. Het gaat om een order van 4 tot 6 miljard euro.
Voor die CBDC ben ik iets minder "bang", ik kijk meer naar het hebben van vermogen, in welke vorm dan ook, en hoe de overheid dat kan afromen. Bijvoorbeeld alles wat op kenteken staat zou ook zomaar een (forfait) waarde kunnen krijgen waarover je belasting moet betalen, want bezit.Tom schreef: 13 mar 2024, 10:00Wacht maar tot ze CBDC gaan invoeren. Dan gaat diezelfde overheid ook bepalen hoe en waar jij je geld aan uitgeeft.Elise schreef: 13 mar 2024, 08:40
Reken er verder maar op dat de roverheid alles in het werk gaat zetten om achter verborgen vermogen te komen door bijvoorbeeld verzekeraars of kluisjesverhuurders te verplichten een lijst van hun klanten door te geven. Zie ook hoe een Marktplaats verplicht wordt om gegevens over hun verkopers te verstrekken. Ze gaan het uit alle hoeken en gaten trekken. Is het niet nu dan wel over een paar jaar, maar er staat ons nog wel e.e.a. te wachten.
Ik gooi d'r een triple achteraan![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], ED35, Gert-jan, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw en 6 gasten