2035… 2025 komt eerst

2035… 2025 komt eerst
Netbeheerders moeten de komende jaren in liefst 2,5 miljoen huishoudens de slimme meter alweer vervangen. Dat komt doordat het netwerk waarmee deze meters communiceren gaat verdwijnen. Die ingreep kost netbeheerders tientallen miljoenen euro's.
Veel slimme meters versturen de meterstanden via een zogenoemde GPRS-verbinding. Dat is een dataverbinding via het ouderwetse gsm-netwerk van KPN of Vodafone. Die netwerken stammen nog uit de jaren negentig. De providers willen hun oude gsm-netwerken uiterlijk in 2029 helemaal uitzetten.
Eens Arthur, maar in sommige gevallen (verzamelinkomen lager dan € 60.000 per jaar) kun je tegen 0% rente lenen bij het warmtefonds.Arthur schreef: 02 mar 2024, 11:37 Ik vind de zin ‘gebruik (kunnenj maken van gunstige leningen’ altijd zo apart. Zijn er gunstige leningen? Geld lenen kost geld is toch een slogan? Je hebt het nu goed voor elkaar en kunt je rekeningen betalen maar je hebt geen/nauwelijks spaargeld. Dan mag je dus gaan lenen, gunstig(?), voor de verduurzaming. Leuker kunnen we het niet maken.
Op DF is dat bijstand niveau toch? Wie komt er nu voor 1btc bruto per jaar zijn bed uit
Moet je wel een huis kunnen kopen om die investeringen te doen, of die leningen aan te kunnen gaan…Elise schreef: 02 mar 2024, 11:49Eens Arthur, maar in sommige gevallen (verzamelinkomen lager dan € 60.000 per jaar) kun je tegen 0% rente lenen bij het warmtefonds.Arthur schreef: 02 mar 2024, 11:37 Ik vind de zin ‘gebruik (kunnenj maken van gunstige leningen’ altijd zo apart. Zijn er gunstige leningen? Geld lenen kost geld is toch een slogan? Je hebt het nu goed voor elkaar en kunt je rekeningen betalen maar je hebt geen/nauwelijks spaargeld. Dan mag je dus gaan lenen, gunstig(?), voor de verduurzaming. Leuker kunnen we het niet maken.
https://www.warmtefonds.nl/particuliere ... tetarieven
Van die 3 ken ik Pekela het minst goed, maar doe mij daar maar een huisjeOp een aantal plekken zijn huizen nog enigszins betaalbaar. Zo kun je in het Groningse Pekela of de Limburgse gemeenten Heerlen en Kerkrade met een inkomen van 60.000 euro een gemiddelde woning kopen.
Vorig jaar naar Bourtange geweest en op de terugweg kwamen we door Pekela. We zijn niet gestopt
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 7 gasten