Welke van de 5 ?
- Niels
- Auto: Prius+
- volvoc30
zeker de S-klasse. Familielid heeft er een en is gewoon zo'n topwagen. Interieur is perfect, super mooi afgewerk. 7 serie doet mij helemaal niets, hoe omslachtig is het intstellen van de stoel alleen al!
Lexus vind ik ook niet veel aan voor de S hadden we een LS430 prima auto alleen kan je met je slappe pik nog met 250 km/h sturen, totaal geen gevoel.
A8 vind ik te soft maar wel een goeie 2e. EN de quatroporte, een plaatje maar mij kan het niet overtuigen kwa betrouwbaarheid.

A8 vind ik te soft maar wel een goeie 2e. EN de quatroporte, een plaatje maar mij kan het niet overtuigen kwa betrouwbaarheid.
- SteV6
- Sander S.
[img:800:600]http://www.autogespot.com/files/26_07_2 ... 0148_1.jpg[/img]
Hij is wel enorm dik zeg!
Een ander detail wat ik echt gaaf vind op de S is het volgende ...
[img:800:534]http://www.autogespot.com/files/12_08_2 ... 2920_1.jpg[/img]
Ik heb het dus over de voorruit, is dat een speciaal ge-olied iets ofzo ?? Lijkt me fantastisch in combinatie met wit.
Hij is wel enorm dik zeg!
Een ander detail wat ik echt gaaf vind op de S is het volgende ...
Ik heb het dus over de voorruit, is dat een speciaal ge-olied iets ofzo ?? Lijkt me fantastisch in combinatie met wit.
- Sander S.
- Kazimir
Quattroporte en op afstand tweede keus zou een 760 zijn 
S-klasse zou voor mij niet werken, aantal keer in gestuurd, ik vind het prachtig ansich van binnen maar het blijft juist ... dat gevoel missen ... dat het mijn merk kan en zal zijn
A8 was altijd mijn favo.. die mist nu naar mijn idee.. een hoop emotie... dat wat die eerste S8 (de ronin edition) wel had... dat unieke nu lijkt elke Audi op een A8 of een A4 het is maar hoe je het ziet
De LS tjah.. super... maar blijft voor mij van Toyota afkomstig, en ik heb daar zo mijn gevoel bij. Heb een oom die altijd Camry's en Avensis'en rijdt.. niets mis mee.. maar het heeft voor mij geen karakter.. geen gevoel.

S-klasse zou voor mij niet werken, aantal keer in gestuurd, ik vind het prachtig ansich van binnen maar het blijft juist ... dat gevoel missen ... dat het mijn merk kan en zal zijn

A8 was altijd mijn favo.. die mist nu naar mijn idee.. een hoop emotie... dat wat die eerste S8 (de ronin edition) wel had... dat unieke nu lijkt elke Audi op een A8 of een A4 het is maar hoe je het ziet

De LS tjah.. super... maar blijft voor mij van Toyota afkomstig, en ik heb daar zo mijn gevoel bij. Heb een oom die altijd Camry's en Avensis'en rijdt.. niets mis mee.. maar het heeft voor mij geen karakter.. geen gevoel.
-
Zal gewoon een extra warmtewerende voorruit met uv coating zijn. Had ik in iets mindere mate ook op de e39. Zag er erg leuk uit van voren omdat je de bestuurder ook nog eens nooit echt kon zien zitten. Totdat die prutsers van Carglass een sterretje in de ruit tot scheur degradeerde en ze mij een bronzige kleur voorruit met uv coating teruggaven. En nu ziet iedereen me gewoon schelden in de auto. Hopen dat ik ooit weer eens sterretje in de ruit krijg. Voortaan toch maar weer voor iedere putje naar de dealer. Scheurt de ruit dan uit kan er gelijk weer de goede in. :!:Sander Spoolder schreef:
Die op de Mercedes zal nog wel een versterkt effect hebben vanwege een filter op de lens van de cameraman denk ik.
- Ahmed