Tiff in een F430 Scuderia
- Roman
- Sander S.
- Hendrik Kinderman
- Sander S.
Als hij de systemen nog aan heeft staan, kan het natuurlijk makkelijk voorkomen dat hij wat vermogen terugtrekt in de bochten, omdat anders de kans op uitbreken daar is.DDX schreef:wat ik dan alleen niet snap als je snelste tijd wilt rijden je alle hulpsystemen uitzet ?
in de f1 hebben ze hulpjes toch ook (beetje) aanstaan ?
Tiff is inmiddels wel ervaren en capabel genoeg om dat voor zichzelf te bepalen, zeker als je vol op de grens rijdt. Je hoeft maar een fractie eerder op het gas te staan, als dat in elke bocht zo is scheelt het zo een seconde ofwat.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg gaaf filmpje. En toch wel een erg gave auto hoor. Dat geluid man. En het is wel lekker hardcore hè, zo'n Scuderia!
Maar de keus boven een GT3.....nee...dat niet! Ten eerste is ook het prijsverschil veel te groot. Zelfs op een GT3 RS steek je nog een ton in je pocket als je de 430 Scuderia laat staan. Maar als ik hem naast een Gallardo Superleggera zet, komt dat qua prijs meer in
verhouding. Maar ja, dan gaat mijn Lambo-hart weer kloppen
Trouwens, voor minder dan de prijs van de Scuderia heb je ook een 997 GT2
Dus ja!!!
Prijzen;
Porsche GT3 €154.740
Porsche GT3RS €186.250
Porsche GT2 €265.500
Ferrari 340 Scuderia €281.500
Lamborghini Gallardo Superleggera €257.861
Maar de keus boven een GT3.....nee...dat niet! Ten eerste is ook het prijsverschil veel te groot. Zelfs op een GT3 RS steek je nog een ton in je pocket als je de 430 Scuderia laat staan. Maar als ik hem naast een Gallardo Superleggera zet, komt dat qua prijs meer in
verhouding. Maar ja, dan gaat mijn Lambo-hart weer kloppen

Trouwens, voor minder dan de prijs van de Scuderia heb je ook een 997 GT2

Prijzen;
Porsche GT3 €154.740
Porsche GT3RS €186.250
Porsche GT2 €265.500
Ferrari 340 Scuderia €281.500
Lamborghini Gallardo Superleggera €257.861
- DDX
waarom rijden ze in de f1 dan allemaal met die systemen aan ?Sander Spoolder schreef:Als hij de systemen nog aan heeft staan, kan het natuurlijk makkelijk voorkomen dat hij wat vermogen terugtrekt in de bochten, omdat anders de kans op uitbreken daar is.
Tiff is inmiddels wel ervaren en capabel genoeg om dat voor zichzelf te bepalen, zeker als je vol op de grens rijdt. Je hoeft maar een fractie eerder op het gas te staan, als dat in elke bocht zo is scheelt het zo een seconde ofwat.
tuurlijk bij een normale auto grijpen die systemen veel te snel in, maar om deze 430 een normale straatauto te noemen
- Sander S.
- frankv
toch schrok tiff ook wel even toen hij alles uitzette, hij had het er over dat de ferrari "more unstable under braking" werd, dat lijkt me lastig te corrigeren
was tiff sneller geweest met de electronica toch een beetje aan?
overigens lijkt het me helemaal niks al die electronica, heb je rokende remmen van de traction control en je nep-sperdiff na een snel rondje ipv dat je ze hebt van het remmen
frank
was tiff sneller geweest met de electronica toch een beetje aan?
overigens lijkt het me helemaal niks al die electronica, heb je rokende remmen van de traction control en je nep-sperdiff na een snel rondje ipv dat je ze hebt van het remmen
frank
- DDX
http://www.youtube.com/watch?v=a5FbkpTiKBk
vanaf 3:30 mooie uitleg/verschil standen bij de normale f430
vanaf 3:30 mooie uitleg/verschil standen bij de normale f430
- Sander S.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Over understatements gesproken, hij reed een (half?) seizoen FORMULE1 ergens begin '80s(Dutch weet 't wel) en in m'n avatar is het de achterste M1 die hij bestuurt en Reutemann in de kont zit.Sander Spoolder schreef:

-
Niet overdrijven, 2 wedstrijden F1 was het.Robin schreef:Over understatements gesproken, hij reed een (half?) seizoen FORMULE1 ergens begin '80s(Dutch weet 't wel) en in m'n avatar is het de achterste M1 die hij bestuurt en Reutemann in de kont zit.Sander Spoolder schreef: