Ah heerlijk dat EU, daar worden we flink wijzer van.
Gouden greep geweest en daar moeten we zeker geen afscheid van nemen.

+1350 Z schreef: 23 feb 2024, 20:26 Wilders kan beter niet gaan regeren want er is totaal geen geld meer.
Meen je niet! Oh, had je dat niet eerder al benoemd?Robin schreef: 25 feb 2024, 07:58
Anyway. Hoezeer ik al decennia zó anti Rusland ben , vertrouw ik Zelenski ook voor geen meter, dit itt de deugneuzen van voornamelijk 'links' die opeens sinds 2 jaar zwaar anti Rusland zijn.
Dus jij hebt destijds ook tegen het associatieverdrag Oekraïne gestemd?Robin schreef: 25 feb 2024, 08:44 Ukraine is een land met twee gezichten en ik vertrouw er niks van helaas.
Qua loopgraven beter met WO1 te vergelijken.Robin schreef: 25 feb 2024, 08:44 Ha, nouja voordat 'men' denkt dat ik een Putin vriend ben ofzo:)
Als die gast nou 'gewoon' het Russisch (sprekend) deel had ingenomen, was niet leuk geweest voor de wereld, maar de wereld draait gewoon door. In alles wat ik lees zie ik niet hoe Putin ooit andere landen binnen zal en kán vallen , daarna, ook de achtergrond van Ukraine met Soviet Rusland wetende en daar eeuwen voor.
Je moet je afvragen wat beide landen in twee jaar tijd zijn opgeschoten met landjepik(de letterlijke vierkante kms): Bijna niks. Terwijl (op het eind van en natuurlijk Blitzkrieg) WW2 er enorme afstanden werden overwonnen door de allies/Russen tov Nazi D per dág!
Dit gaat nergens over als je dan denkt hoe zogenaamd machtig Rusland zou moeten zijn.
Ukraine is een land met twee gezichten en ik vertrouw er niks van helaas.
Wat denk je zelf.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/4302925 ... de-druppelDaarbij toonde Scharwachter een afbeelding van de Dokwerker met een Arafatsjaal om en noemde de actie ‘Februari-initifada’. ‘In de geest van de dappere dokwerkers moeten we het Palestijns verzet steunen’, schrijft ze erbij.
Ik zou ermee kunnen leven. Kansloos volk, ook gehaat door andere Arabieren. Kans op vrede met die jihadisten is NUL. Sticht een enclave in Syrië (ook al zo'n failed nation), rij de Gazanen met bussen daar naartoe, klaar. Dat grensgebied met een onvriendelijke buur was er al, maar je lost het Gaza probleem er wel mee op.Elise schreef: 25 feb 2024, 09:23 ^^
Ik ben ook geen voorstander van de Islam, understatement, maar dat hele Gaza met de grond gelijk maken gaat mij veel te ver.
Met zo'n exodus (regio heeft er ervaring mee) verliest Israël 60 km grensgebied met haar meest extremistische vijand. Die 60 km is vergelijkbaar met de afstand van het grensgebied tussen Israël en Libanon (ook 60 km) en tussen de Golan hoogvlakte en Syrië (70) km. Je reduceert aldus je met je vijand aangrenzende land met ruim 30%! Dat is voor een klein land als Israël gigantisch. Je lost je hele Zuidelijke front er als het ware mee op.
Dat is het mooie ervan. Het is niet een democratisch proces, of een keuze. Want als je die gasten iets laat kiezen dan weet je sinds 7 okt 2023 wat er gebeurt. Eigenlijk weten we dat al veel langer maar de wereld dwingt Israël keer op keer zich aan dezelfde steen te stoten. Gewoon een keer laten oplossen zoals dat tussen andere landen normaal is. Dat de verliezer van een oorlog die ze zelf ontketend hebben iets verliest. En wat is nou een streep land van 50 bij 10 km als je dat met bijvoorbeeld de gebieden in Oekraïne vergelijkt?Bram schreef: 25 feb 2024, 13:02 Oja. Nee dan is het me duidelijk, nu de Palestijnen nog even overtuigen en dan is het probleem opgelost.
Als je buurman zo over jouw achtertuintje praat en de boel annexeerd, piep je wel andersHielke schreef: 25 feb 2024, 13:20 En wat is nou een streep land van 50 bij 10 km als je dat met bijvoorbeeld de gebieden in Oekraïne vergelijkt?
Dan kruipen die gekken gewoon op naar een grens waar andere niet moslims wonen.smiley schreef: 25 feb 2024, 14:52 Als we de Israeliers naar Utah verhuizen houd het gedonder ook op.
Alle omringende landen zijn Moslims.
Gebruikers op dit forum: Bokkepoot, EricYellow, Semrush [Bot] en 6 gasten