Natuurlijk moet de grens niet dicht, idioot om dat voor te stellen, de grens moet wagenwijd open.
Anders kunnen die mensen nooit het land uit
Natuurlijk moet de grens niet dicht, idioot om dat voor te stellen, de grens moet wagenwijd open.
Ik wil de boot wel besturen hoor.
O sjit, ik haal het meteen weer weg!!!
Nou het lijkt me sterk dat de bank die weigert. Afgelopen week rekende een klant bij mij daarmee af. Ben er niet zo happig op want het kost mij weer moeite maar goed. Heb toen met 1 van €200 getankt, wel eerst binnen gevraagd of dat kon en na controle op echtheid was het gelukkig geen probleem.Elise schreef: 25 feb 2024, 16:59 Die briefjes van 200 & 500 accepteren ze nergens meer en zijn dus waardeloos, maar die kun je bij mij kwijt![]()
ha Bram, kijk dit filmpje maar evenBram schreef: 25 feb 2024, 18:32Nou het lijkt me sterk dat de bank die weigert. Afgelopen week rekende een klant bij mij daarmee af. Ben er niet zo happig op want het kost mij weer moeite maar goed. Heb toen met 1 van €200 getankt, wel eerst binnen gevraagd of dat kon en na controle op echtheid was het gelukkig geen probleem.Elise schreef: 25 feb 2024, 16:59 Die briefjes van 200 & 500 accepteren ze nergens meer en zijn dus waardeloos, maar die kun je bij mij kwijt![]()
Juist!Robin schreef: 26 feb 2024, 06:13 Bij het storten van briefjes van 200en daarboven krijg je daarna een telefoontje van je bank die vraagt of je een idee had wie de klant was waarmee je de transactie deed en in 2024(denk ik of was 't al 2023) moet je als je als bedrijf een 200 of 500 biljet van iemand accpteert z'n achternaam vragen... en zei de dame van ABN Amro in mijn geval: we staan heel dichtbij legtimatie vragen bij dit soort biljetten...
![]()
Ah, dat is dan wel aangescherpt de laatste jaren. Verbaasd mij dan ook weer niet. Misschien al helemaal niet in bij jouw sector Robin, al moet jij volgens mij grote contante betalingen ook al melden.Robin schreef: 26 feb 2024, 06:13 Bij het storten van briefjes van 200en daarboven krijg je daarna een telefoontje van je bank die vraagt of je een idee had wie de klant was waarmee je de transactie deed en in 2024(denk ik of was 't al 2023) moet je als je als bedrijf een 200 of 500 biljet van iemand accpteert z'n achternaam vragen... en zei de dame van ABN Amro in mijn geval: we staan heel dichtbij legtimatie vragen bij dit soort biljetten...
![]()
+1TLRS schreef: 26 feb 2024, 11:37 Best raar dat ondernemers zulke dingen moeten melden.. maakt je gevoelsmatig toch een beetje een opsporingsambtenaar.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Berry1000RR, frankie, Gus, Nico e39 en 12 gasten