1995 - 137kkm - €33950

https://www.selected-classics.nl/occasi ... sedan.html
Tja.. Je hebt maar 1 koper nodig. En vind zoiets maar eens!Gert-jan schreef: 13 feb 2024, 22:55 Pittige prijs a €125k, maar dan wel met slechts 18.000km
https://www.autoleitner.nl/nl/index/col ... -e36-kopen
ja, ik had deze eerst per ongeluk in mijn eigen topic gezet…
Haha, “pittige prijs” is wel een understatement hoor. Maar, scrollend op zijn site verbaas ik me nog wel wat meer over zijn auto’s en de bijbehorende prijzen. Wat te denken van die twee zeswielige G-klasse gedrochten die hij heeft staan voor €775k en €975k?! Dat is toch totáál onverkoopbaar? Sowieso in Nederland, maar misschien is er nog ergens een Arabier met een minderwaardigheidscomplex die het er grif voor betaalt.Gert-jan schreef: 13 feb 2024, 22:55 Pittige prijs a €125k, maar dan wel met slechts 18.000km
https://www.autoleitner.nl/nl/index/col ... -e36-kopen
ja, ik had deze eerst per ongeluk in mijn eigen topic gezet…
Blijkbaar gevonden, advertentie is weg.
Of doorgeschoven naar de volgende handelaar.
996WillemBoer schreef: 14 feb 2024, 21:23 Stel je wil een leuke sport classic met als doel fun ritjes en zoveel mogelijk rijbeleving.
Er mee rijden is het doel, geen showroom model.
Atmosferische motor en handbak is een must en ca 300pk is ook wel het minimum.
Voor welke zouden jullie voor gaan met een budget tot 30k
(Even los van alle bijhorende potentiele pijnpunten)
Max budget 30k:
1 e36 3.0 M3 (handbak)
2 911 996 2s 3.4 (handbak)
De 996 is momenteel de goedkoopste 911 te verkrijgen, en ook goedkoper dan een e36.
De meeste hebben alle zwakheden al verholpen en zijn technisch al goed aangepakt.
Erg licht met 1250kg voor de 2s met handbak. E36 M3 weegt toch nog dik 1400kg!
Eerste dikgedrukt, mee eens, kan irl een voordeel voor de Elfer zijn, voor mij althans.Joy schreef: 14 feb 2024, 21:44 Ik denk dat de Porsche meer het gevoel geeft van iets bijzonders te rijden. Eigenwijze layout, meer opvallende looks en het zal meer de sportauto van de twee zijn. Motorisch is de Porsche meer op koppel te rijden, de M3 heeft zijn vermogen veel hoger in het toerenbereik liggen. Ik vond zelf de M3-motor spannender juist vanwege dat zingen naar de toerenbegrenzer. Eigenlijk wil je in de 911 de 3.6.
Om de M3 zoals een 911 te laten rijden moet je eigenlijk best wel wat aanpassen aan het onderstel. Alle befaamde E36-Ringtools rijden echt goed maar zijn verre van standaard. De 911 zal standaard beter in balans zijn.
De 911 zal wel wat 'saaier' rijden vanwege het gewicht op de achteras. De M3 is wat makkelijker tot overstuur te verleiden.
Wat ik prettig vond is het undercover rijden in de E36. Een Porsche zal altijd meer aandacht trekken, dat moet je leuk vinden.
Ik zou nu ook een 911 kiezen ipv een M3. Weer eens wat anders.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 26 gasten