Dit is gewoon heiligschennis Eeuwe, er is maar 1 echte Dio en die is helaas in 2010 overleden aan maagkanker.
"Wat een schijtnummer, hoe kan dat ooit jeugdsentiment zijn" dat is wat ik dacht vanochtend
Exact hetzelfde wat ik ook nog dacht en iets van wansmaak, maar smaken verschillen(en niet zo'n klein beetje ook), dat blijkt maar weer es.
Mijn vrouw is het niet met ons eens en vindt Marillion ook schijtmuziek.Opa schreef: 08 feb 2024, 16:37Exact hetzelfde wat ik ook nog dacht en iets van wansmaak, maar smaken verschillen(en niet zo'n klein beetje ook), dat blijkt maar weer es.![]()
Marillion is natuurlijk een ander verhaal(vinden wij), das echt super.
Dan heeft jouw vrouw waarschijnlijk last van disco-euren....hoe kun je Marillion en Joe Jackson nou onder dezelfde categorie schalen???Elise schreef: 08 feb 2024, 17:48 Mijn vrouw is het niet met ons eens en vindt Marillion ook schijtmuziek.![]()
Joe Jackson valt volgens haar ook in diezelfde categorie![]()
Bij ons is het anders ook een flinke bendeRobin schreef: 09 feb 2024, 08:24 DISCLAIMER, ook na Band Aid, Live Aid en bovenstaande is het nog steeds een zootje in Afrika en andere niet westerse delen van de wereld.
Wil je dit?