ROFL, zal maar geen etnische grapjes makenE60 M5 schreef:Frankfurt?

Toppie Habib.
Het is zo knullig als je aankomt als de beurs al is gestartMike schreef:Heb je dan nog maar 5 snipperdagenMark Nauta schreef:BMW Nederland belde met net...Of ik die M3 Sedan via Rusland en China naar Japan wilde rijden. Hij had namelijk vliegangstIk zei al dat het krap zou worden in die 5 dagen maar ik ga mijn best doen
Laat me raden......Top-Gear.....(en nee, niet het engelse autoprogramma)M-bitious schreef: Heb een bedrijf in Duitsland gevonden die voor grote tuningmerken uitlaten maakt, en ook geheel op bestelling kan bouwen.
Frank.
Ik zou maar een verzoek indienen bij de organisatie.....anders kun je je titel niet verdedigenM-bitious schreef:Afgelopen weekend even naar Dresden geweest met de 330i. Sjonge, dat ding loopt wel erg snel en gemakkelijk de begrenzer in bij 250 km/h. Ik denk dat hij onbegrensd toch in staat is 265-270kmh op de klok te zetten. Kan nu helemaal niet meer wachten op de M3. CBR08 mag niet te vroeg komen hoor.
Frank.
Denk dat je sowieso op top flink gaat inleveren tov. de M6..Mark Nauta schreef:Ik zou maar een verzoek indienen bij de organisatie.....anders kun je je titel niet verdedigenM-bitious schreef:Afgelopen weekend even naar Dresden geweest met de 330i. Sjonge, dat ding loopt wel erg snel en gemakkelijk de begrenzer in bij 250 km/h. Ik denk dat hij onbegrensd toch in staat is 265-270kmh op de klok te zetten. Kan nu helemaal niet meer wachten op de M3. CBR08 mag niet te vroeg komen hoor.
Frank.
Hij zal wel wat inleveren ja, maar met de voorgestelde 460pk, moet je toch een heel eind over de 300 kunnen komen denk ik.Pescatore schreef:Denk dat je sowieso op top flink gaat inleveren tov. de M6..Mark Nauta schreef:Ik zou maar een verzoek indienen bij de organisatie.....anders kun je je titel niet verdedigenM-bitious schreef:Afgelopen weekend even naar Dresden geweest met de 330i. Sjonge, dat ding loopt wel erg snel en gemakkelijk de begrenzer in bij 250 km/h. Ik denk dat hij onbegrensd toch in staat is 265-270kmh op de klok te zetten. Kan nu helemaal niet meer wachten op de M3. CBR08 mag niet te vroeg komen hoor.
Frank.
BN-Pipes (maakt ze o.a. voor MTM)?Marc RS4 schreef:Laat me raden......Top-Gear.....(en nee, niet het engelse autoprogramma)M-bitious schreef: Heb een bedrijf in Duitsland gevonden die voor grote tuningmerken uitlaten maakt, en ook geheel op bestelling kan bouwen.
Frank.
Neuhh das top gear...(kan trouwens ook zijn dat ze ze van alletwee betrekken,zou ik persoonlijk wel doen.)Mike schreef:BN-Pipes (maakt ze o.a. voor MTM)?Marc RS4 schreef:Laat me raden......Top-Gear.....(en nee, niet het engelse autoprogramma)M-bitious schreef: Heb een bedrijf in Duitsland gevonden die voor grote tuningmerken uitlaten maakt, en ook geheel op bestelling kan bouwen.
Frank.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten