Ben jaloers op zowel de wagen als de veel te keurig opgeruimde garage...

Jeroen E21 schreef: 04 dec 2023, 20:36 Gewoon even die hoes optillen en dan biedt zo'n ding toch best wel weer een mooie aanblik hoor Martijn![]()
[/thread hijack]
Martijn_bmw schreef: 23 aug 2023, 11:52 Was vanochtend op de route maar net aan, bruggetje in de weg 2,10m breed maximale as-last 1.500kg
Dat past qua gewicht en breedte net![]()
![]()
![]()
Niet normaal heBram schreef: 04 dec 2023, 21:51 Damn. Maar even niet weg doen dus. Gewicht van die Merc is wel bizar zeg, dat zijn gewoon drie Twingo’s!
JP schreef: 04 dec 2023, 21:55
verkeersbordherkenning zegt 30 maar je cruisecontrol stond op 120 ? Gaat het een beetje meneer Martijn ?
![]()
Martijn_bmw schreef: 17 jul 2023, 19:32 (...)
Hier ook alweer flinke twijfel om einde jaar de Alpina om te ruilen voor iets leuks wat kan voldoen voor privé ritten incl kinderen/ vakanties en de MB dan uit de bijtelling halen![]()
JP schreef: 22 jan 2024, 13:52Martijn_bmw schreef: 17 jul 2023, 19:32 (...)
Hier ook alweer flinke twijfel om einde jaar de Alpina om te ruilen voor iets leuks wat kan voldoen voor privé ritten incl kinderen/ vakanties en de MB dan uit de bijtelling halen![]()
Jaar 2023 is om. Martijn ook aan de GR86 ?![]()
Als instagram story van een of andere 'handelaar in Gorinchem'...
Ik ga uit van niet zal wel even duren, is natuurlijk een heel smalle markt maar beter via een Alpina dealer met naam in de markt dan zelf proberen, zo'n bedrag zou ik zelf ook nooit naar een particulier brengen
Richardt. schreef: 22 jan 2024, 14:17 En dan de vervolg vraag: extra zonnepanelen of toch nieuwe kozijnen?![]()
Zo een IN G?Martijn_bmw schreef: 22 jan 2024, 15:22Ik ga uit van niet zal wel even duren, is natuurlijk een heel smalle markt maar beter via een Alpina dealer met naam in de markt dan zelf proberen, zo'n bedrag zou ik zelf ook nooit naar een particulier brengen![]()
Richardt. schreef: 22 jan 2024, 14:17 En dan de vervolg vraag: extra zonnepanelen of toch nieuwe kozijnen?![]()
hele saaie bestemming, voorlopig de ING...
![]()
Mark 320iS schreef: 22 jan 2024, 15:25Zo een IN G?Martijn_bmw schreef: 22 jan 2024, 15:22Ik ga uit van niet zal wel even duren, is natuurlijk een heel smalle markt maar beter via een Alpina dealer met naam in de markt dan zelf proberen, zo'n bedrag zou ik zelf ook nooit naar een particulier brengen![]()
hele saaie bestemming, voorlopig de ING...
![]()
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 44a&vc=Car