Nederland gaat naar de haaien
- MParallel
- Auto: BMW
Re: Nederland gaat naar de haaien
Als we zo ver gaan tot alles, dan moeten we per direct ook de dodenherdenking afschaffen, want dat verwijst naar een van de grootste barbaren uit de menselijke geschiedenis. Als Willem Barends en weet ik veel wie niet meer mogen, dan ook de andere niet. Het is alles of niets en niet selectief gaan doen.
Mijn opa en oma hebben 70 jaar op de Witte de Witstraat gewoond. Nooit ergens last van gehad. Sneue tijden leven we in.
Laten we meteen maar alles omkatten naar LHBT+laan en dan gewoon nummeren zoals in NY bijvoorbeeld. LHBT+laan 1, LHBT+laan 2, etc. Kunnen die sneuneuzen ook stoppen met drammen.
Mijn opa en oma hebben 70 jaar op de Witte de Witstraat gewoond. Nooit ergens last van gehad. Sneue tijden leven we in.
Laten we meteen maar alles omkatten naar LHBT+laan en dan gewoon nummeren zoals in NY bijvoorbeeld. LHBT+laan 1, LHBT+laan 2, etc. Kunnen die sneuneuzen ook stoppen met drammen.
-
DubbelwitMParallel schreef: 19 jan 2024, 12:24 Mijn opa en oma hebben 70 jaar op de Witte de Witstraat gewoond. Nooit ergens last van gehad. Sneue tijden leven we in.

(dat was zijn bijnaam)
- Opa
- Auto: Ford Fiesta ST
Ze zijn helemaal aan het verknetteren hier, knettergek, Nederland draait door, wat een stelletje malloten die dit weer verzonnen hebben, ze worden steeds gekker en gaan steeds meer (achterlijke/onzin) dingen eisen.Martijn M schreef: 19 jan 2024, 07:52 Amsterdam schrapt ’Nootmuskaatstraat’ vanwege associatie met koloniaal verleden
AMSTERDAM - Van de Saffraanlaan en het Salieplein tot aan de Gemberstraat en de Peterseliekade: voor de nieuwe straatnamen in het nieuwbouwproject Marktkwartier West in Amsterdam-West is een blik met kruiden opengetrokken. Eén naam lijkt echter nu al voor ophef te zorgen: de Nootmuskaatstraat wordt vanwege de associatie met het koloniale verleden geschrapt.
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2030688 ... l-verleden?
Dit is toch te hilarisch voor woorden![]()

En als ze hun zin niet krijgen gaan ze protesteren, gewoon op een aantal snelwegen zitten en net zolang volhouden(hoe kan dat eigenlijk als je naar je werk zou moeten?) totdat ze je je zin geven.....van mij mogen ze ze met een buldozer van de weg afschuiven.

Ik zeg gewoon alles zoals het was dus Negerzoenen terug, Zwarte Piet terug, weg met die excuses voor het slavernij verleden(De Scandinaviërs hoeven toch ook geen excuses te maken voor hun Viking-verleden en zo kun je nog wel even doorgaan) en als het je niet aanstaat ga je lekker terug naar je land van herkomst.....opzoute, Nederland is toch al overvol, dus een zooitje van die malloten zullen we hier niet missen.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Meestal zijn het witte woke figuren, die we Nederlanders noemen, die hier moeite mee hebben. Waar stuur je die heen?
-
Zuid AfrikaArthur schreef: 19 jan 2024, 13:36 Meestal zijn het witte woke figuren, die we Nederlanders noemen, die hier moeite mee hebben. Waar stuur je die heen?

- Opa
- Opa
Die op de snelwegen zitten wel ja, dat zijn de milieu-wouwsen van Extinction Rebellion, maar die spannen weer samen met die idioten van Kick Out Zwarte Piet....is gewoon één pot nat en die witte woke figuren sturen we naar Nigeria of zo of naar The Bronx in New York, kijken of ze daar ook zoveel zwarte vriendjes kunnen krijgen.Arthur schreef: 19 jan 2024, 13:36 Meestal zijn het witte woke figuren, die we Nederlanders noemen, die hier moeite mee hebben. Waar stuur je die heen?

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Net niet!Opa schreef: 19 jan 2024, 13:52Die op de snelwegen zitten wel ja, dat zijn de milieu-wouwsen van Extinction Rebellion, maar die spannen weer samen met die idioten van Kick Out Zwarte Piet....is gewoon één pot nat en die witte woke figuren sturen we naar Nigeria of zo of naar The Bronx in New York, kijken of ze daar ook zoveel zwarte vriendjes kunnen krijgen.Arthur schreef: 19 jan 2024, 13:36 Meestal zijn het witte woke figuren, die we Nederlanders noemen, die hier moeite mee hebben. Waar stuur je die heen?![]()
-
- Opa
Robin schreef: 19 jan 2024, 14:21Net niet!Opa schreef: 19 jan 2024, 13:52Die op de snelwegen zitten wel ja, dat zijn de milieu-wouwsen van Extinction Rebellion, maar die spannen weer samen met die idioten van Kick Out Zwarte Piet....is gewoon één pot nat en die witte woke figuren sturen we naar Nigeria of zo of naar The Bronx in New York, kijken of ze daar ook zoveel zwarte vriendjes kunnen krijgen.Arthur schreef: 19 jan 2024, 13:36 Meestal zijn het witte woke figuren, die we Nederlanders noemen, die hier moeite mee hebben. Waar stuur je die heen?![]()
![]()

-
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Nou daar kan ik me dus totaal niet druk om maken. Waardeloze bank
-
Het had met hetzelfde gemak ABN Amro, ABP, Atradius, NN Groep, PFZW of Rabobank kunnen zijn.
Maar laten we vooral alle multinationals het land uit bonjouren a la Unilever & Shell.
Goed voor de Nederlandse economie.

- 350 Z
Hoe jaag je multi nationals en dus belastinggeld weg. Zo dus. Boskalis (giga groot bedrijf internationaal bekend) zit ook al te twijfelen om weg te gaan. Maar ja als woke links maar hun morele gelijk krijgt, de rest is bijzaak voor hen.
-
OnlineMartijn_bmw
Elise schreef: 19 jan 2024, 19:35Het had met hetzelfde gemak ABN Amro, ABP, Atradius, NN Groep, PFZW of Rabobank kunnen zijn.
Maar laten we vooral alle multinationals het land uit bonjouren a la Unilever & Shell.
Goed voor de Nederlandse economie.
![]()
Inderdaad dikke +1
Blijft over: iedereen kan in de zorg en bij de politie gaan werken met dikke salaris verhogingen… oh nee hoe gaan we dat betalen

-
Boskalis is een bedrijf om trots op te zijn.
-
Ik lees net een artikel in de telegraaf en daaruit
Overal is het minder, minder, minder geweest (behalve immigratie
) en daar gaan we nog vele jaren de zure druiven van plukken.
De regeer periode van Rutte is over, maar er flikkeren steeds meer lijken uit de kast.Tussen 2012 en 2020 is het aantal bedden voor psychiatrische patiënten in ggz-instellingen drastisch verlaagd omdat de kosten in de ggz moesten worden beteugeld. Vier jaar geleden was daarom nog maar twee derde van de plekken over die we in 2008 nog hadden. Sommige mensen konden ook met psychiatrische thuiszorg vooruit, was de gedachte. Maar nu vallen steeds meer mensen tussen wal en schip.
Overal is het minder, minder, minder geweest (behalve immigratie

- 350 Z
Dit kan Wilders in 4 jaar nooit allemaal oplossen, daarvoor is teveel kapot gemaakt door Rutte en co.
-
Duimen dat hij in die 4 jaar kan laten zien dat verandering mogelijk is.350 Z schreef: 20 jan 2024, 09:31 Dit kan Wilders in 4 jaar nooit allemaal oplossen, daarvoor is teveel kapot gemaakt door Rutte en co.
-
De afbraak vond plaats in jaren van grote economische voorspoed, terwijl de vooruitzichten voor de economie zijn beduidend minder zijn. Wat er tijdens voorspoed is afgebroken in 12 jaar weer opbouwen gaat minimaal net zo lang duren.350 Z schreef: 20 jan 2024, 09:31 Dit kan Wilders in 4 jaar nooit allemaal oplossen, daarvoor is teveel kapot gemaakt door Rutte en co.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Dus eigenlijk is Wilders nu al goed bezig en kan 'ie al niet meer stuk 

- JP
Geert is nooit stuk gekund, maar laat die nu eerst maar eens zorgen dat ze binnen 4 maanden geformeerd zijn, anders moeten we door de sneeuw weer naar de stembus 

-
Als ik kijk naar de verdeling van de 1e kamer en hoe de VVD zich daar manifesteert, dan voorzie ik een hele lastig regeerperiode de komende 4 jaar voor welke rechtse samenstelling dan ook. Dan hoef je geen wonderen te verwachten, de tegenwerking is nu al begonnen.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Tja de VVD zit totaal in het WEF verhaal, dus je kunt er weinig mee/tegen beginnen helaas...
-
Dat denk ik ook. Dat hele rechtstatelijkheid is ook zo'n mooi voorbeeld. Alsof dat ineens het paradepaardje is van de politieke verliezers. Dat eeuwige kunstje om te doen alsof alleen jij het morele gelijk hebt. Het is de wereld ingeholpen en de veelal linkse media blijven dat herhalen tot het volk dat als waarheid gaat zien, naar voorbeeld de USA en Trump.
Ondertussen zit Maxima in Davos maar dan hoor ik die lieden niet over rechtstatelijkheid:
https://twitter.com/hansvantelling/stat ... 2744008822
Ondertussen zit Maxima in Davos maar dan hoor ik die lieden niet over rechtstatelijkheid:
https://twitter.com/hansvantelling/stat ... 2744008822