Dus… welke hothatch voor 15k? Hoeft niet hardcore als het om mezelf gaat, liever niet zelfs maar ben wel benieuwd welke ik zo ff over het hoofd zie.
Als er nog een beetje gedaily'd moet worden zou ik de Clio overslaanArthur schreef: 29 dec 2023, 20:34 Maar alle gekheid op een stokje: een Fiesta ST. Of, God beter me, een Clio RS?![]()
Een 130i is erg leuk maar moet je nog best wat mods op doen om het echt leuk te maken. Buiten dat zijn het aantal nette 130i's erg schaars aan het worden.Niels schreef: 29 dec 2023, 20:32 Goed, MDV zit weer in een frisse MPV waarbij de DF budget verdubbelaar niet voor nodig was wat weer perspectief biedt voor een opvolger van onze aloude Mini. In de basis bevalt een Mini als 2e auto perfect dus de zoektocht is al gestart in die richting. Een 2014 Cooper S met B48 motor lijkt me perfect. Nu had ik een zoekopdracht voor een Guillietta QV staan (voor een vriendin) en die komt qua prijs redelijk bij elkaar in de buurt. Lange tijd heb ik een 130i gewild![]()
Dus… welke hothatch voor 15k? Hoeft niet hardcore als het om mezelf gaat, liever niet zelfs maar ben wel benieuwd welke ik zo ff over het hoofd zie.
Wel erg leuk maar een 500 lijkt me nog minder praktisch dan een Mini R50 en ik wil er ook gewoon met redelijk comfort 250km aan één stuk mee kunnen maken. Op zich kan dat natuurlijk, ook wel met een R50 maar moet wel naar mezelf toe kunnen verantwoorden om geld stuk te slaanJoy schreef: 29 dec 2023, 22:22 https://www.autoscout24.nl/aanbod/fiat- ... r_bucket=2
Beetje te klein waarschijnlijk?
Haha eigenlijk is dat het antwoord geen hothatch erbij maar de Z3M coupé (meer) gaan gebruiken
Dat wist ik wel / half
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], S-RS en 10 gasten