Al een half jaar niks gepost, toch maar even de boel updaten.
Allereerst het gereken is allemaal voor niks geweest, ik kreeg een aanbod van een werkgever op een halfuurtje rijden van mijn huis, dus de Twingo blijft gewoon.
Een andere reden voor het blijven is dat ik op dze manier wel extreem hard kan sparen, om de camper op te knappen. Ik mag ook beginnen met CE rijbewijs van de nieuwe werkgever, dus koop later een aanhangertje en gooi de Twingo erop en hang het achter de camper.
Twingo heeft ondertussen zijn beurtje weer gehad en zal de enige (of 1 van de zeer weinige zijn) die nu tevreden snort met Castrol Edge 10W60 in het vooronder, omdat hij toch wat toeren draait, het baasje houd zich niet aan de maximumsnelheid zullen we maar zeggen.
Voor de rest:
-koplamp gekit, er kwam condens in
-zwart racegaas geplaatst, om de combinatie condensator/radiateur te beschermen, die kunnen niet tegen opspattende steentjes.
Voor de rest starten en lopen, verbruik is nu wat steviger, omdat MIJN normale rijstijl weer terug is

.
Ik zit er af en toe aan te denken om naast de camper ook hier een motorconversie te doen, maar eerst moet de camper even helemaal nieuw gemaakt worden.
Niet de normale driving fun updates hier, want Twingo, maar het gekke ding bezorgt me wel een flinke glimlach van tijd tot tijd.