Geen probleem, hij heeft ruim een miljoen abonnees dus hij zal jou niet missen...

Geen probleem, hij heeft ruim een miljoen abonnees dus hij zal jou niet missen...
Misschien omdat 95% van die mensen eerlijk is en toe moet geven dat ze zelf niet zo vlot de Nürburgring rond kunnen rijden.Hielke schreef: 21 dec 2023, 17:41 Blijft verbazingwekkend om te zien dat hele volksstammen in hem een goede rijder zien.
Ha zoiets:)SlowCo schreef: 21 dec 2023, 17:50Misschien omdat 95% van die mensen eerlijk is en toe moet geven dat ze zelf niet zo vlot de Nürburgring rond kunnen rijden.Hielke schreef: 21 dec 2023, 17:41 Blijft verbazingwekkend om te zien dat hele volksstammen in hem een goede rijder zien.
De andere 5% zit hier op DF...![]()
Vooral dat, heb toen ik motor reed nog wel eens een Gopro en andere mini camera's gehad. Maar heb zelf 0,0 inspiratie om daar verder wat leuks van te maken.Knot schreef: 22 dec 2023, 14:13 Links of rechtsom doet hij het wel stukken beter dan een hoop van ons. Je moet het wel kunnen elke dag weer dat geklets, videoediting en het hele gedoe eromheen.
Doet tegenwoordig ook amper nog normale auto's en die drag races wordt je ook wel zat. Dan liever Throttle House.Enrico schreef: 22 dec 2023, 21:21 Idd daar heeft hij personeel voor.
Mooiste vind ik zijn onnodige left foot braking en tussen gas. Kijk zijn video met Walter Rohl, dat is DE Noorloop man van Porsche. Geen EEN keer left foot braking![]()
Voor mij is hij de Nürburgring Shmee. Af een toe een leuke video tussen maar inmiddels meer irritant dan leuk. Give me Mat Watson any day![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Thomas H en 29 gasten