De 992, zal veel beter zijn kwa auto, stuk recenter ook natuurlijk kwa alle snufjes etc. Mooi ook dat het geen zwarte/grijze/zilvere is! geniet ervan!
Die andere doe ik maar net of ik dat niet gelezen heb

Het zwarte icm de blauwe lak die in de schaduw wat donkerder oogt zorgt voor een wat saaie combi vind ik. De hf5s hebben wel iets weg van de gt3 velgen en zijn meer open. Mocht de kleur achteraf tegenvallen dan is coaten geen probleemsitechris schreef: 18 jul 2023, 12:46 Prachtig wagenpark en ik vind die zwarte velgen op de 992 ook formidabel. Maar volg vooral je eigen gevoel![]()
Ik neig er ook naar. Voor 2500 euro zit er een techart verstelbare set onder die ook werkt met de neus lift. Daarna kan ik zelf de hoogte bepalen. Rond de standaard turbo s hoogte lijkt me wel watMartin* schreef: 10 sep 2023, 16:06 Staat er heel mooi bij!
Velgen staan ook goed. Een kleine verlaging maakt het af wel af.
Tjeuh…. Dat Burmester daar z’n naam aan wil verbinden
Boxmore LR200PO.1 speakerringen Porsche 200 mmWouter81 schreef: 06 okt 2023, 18:37 Mooie oplossing, zou ook wel wat zijn voor mijn GR86. Budget sportauto en dat merk je aan het gebrek aan geluidsisolatie.![]()
Kun je me wat meer vertellen over wat voor spul dat is?
Die 150k was nog conservatief. Voor een beetje leuke turbo S zit je op 300k+. Misschien het hele idee maar droppen en gewoon een R8 V10 halen
Die verdwijnen deels al zodra je velgen gaat wisselenPorsche heeft die mooie verlengde garanties... die gaan alleen niet meer op natuurlijk als je die turbo's gaat wisselen.
Wel fraai dat er zoveel "reserve" in het blok zit.
Goeiedag, die R8 is ook wel heel erg fraai.Wimo schreef: 12 dec 2023, 10:58Die 150k was nog conservatief. Voor een beetje leuke turbo S zit je op 300k+. Misschien het hele idee maar droppen en gewoon een R8 V10 halen
https://www.rijtautos.nl/occasions/audi ... o/2840067/Die verdwijnen deels al zodra je velgen gaat wisselenPorsche heeft die mooie verlengde garanties... die gaan alleen niet meer op natuurlijk als je die turbo's gaat wisselen.
Wel fraai dat er zoveel "reserve" in het blok zit.![]()