Turken en BMW's

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Pescatore

Bericht door Pescatore » 22 okt 2007, 11:11

erkan666 schreef:dat probeer ik ook te zeggen hoor, maar wannabees zijn er nu al in overvloed toch? klein voorbeeld: meest gekopieerde en nagemaakt tuning/styling artikelen, eerst wat in mij opkomt:
1-m3 spiegels
2- angel eyes/celis
3-shark -antennes

laten dit nou allemaal dingen zijn die het eerst door bmw werden toegepast?? :roll:
True, maar om nu te zeggen dat er enkel een groep van een bepaalde afkomst (Ollanders) in rijdt, neuh :wink:

Offtopic: hoe gaat het met de opstart van de zaak?

erkan666

Bericht door erkan666 » 22 okt 2007, 11:49

niet alleen ollanders neehh :lol: zijn ook wel genoeg buitenlanders die het doen maar vind de uitdrukking gewoon niet helemaal kloppen.

opstarten van de zaak gaat gewoon door, per december ben ik geopend
iedereen die langs wil komen is welkom. zal nog wel aankondigen wanneer ik een soort van openingsfeest organiseer! :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 okt 2007, 13:16

@erkan, goede verhalen, kan ik me in vinden. Ben ook geen Nederlander maar een Fries(ROFLOL) en dan pas Europeaan/Wereldburger en oh ja daarna Nederlander(Ik schaam me nogal voor wat Nederlanders in het algemeen :oops: )

Kortom: Een oude/nieuwe/Johnnie/Turk/Individual BMW is gewoon in veel gevallen een 'probleempje' bij de Nederlander die géén BMW heeft/wil/kan hebben(Gaat hier niet over DF, maar de 'buren', Jan in de Straat etc)

Terwijl half VIP/Bekend Nederland en de Captains of Industry vaak voor dat merk kiezen....

8)

Geldt ook voor Mercedes vaak...

Met m'n Audi's had ik 'nergens' last van.
Dan kun je 2 dingen denken:
1) BMW is te patserig/afkeer opwekkend
2)De Nederlander is een gehaktbal uit blik die zelf niet wil genieten en ook niet wil dat een andere Nederlander dat doet

Ik kies optie 2. :lol:
Laatst gewijzigd door Robin op 22 okt 2007, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 okt 2007, 13:18

Incluis Balkie met zijn pantzerkampf BMW.................... :lol:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 22 okt 2007, 13:20

Robin schreef:@erkan, goede verhalen, kan ik me in vinden. Ben ook geen Nederlander maar een Fries(ROFLOL) en dan pas Europeaan/Wereldburger en oh ja daarna Nederlander(Ik schaam me nogal voor wat Nederlanders in het algemeen :oops: )

Kortom: Een oude/nieuwe/Johnnie/Turk/Individual BMW is gewoon in veel gevallen een 'probleempje' bij de Nederlander die géén BMW heeft/wil/kan hebben(Gaat hier niet over DF, maar de 'buren', Jan in de Straat etc)

Terwijl half VIP/Bekend Nederland en de Captains of Industry vaak voor dat merk kiezen....

8)

Geldt ook voor Mercedes vaak...

Met m'n Audi's had ik 'nergens' last van.
Dan kun je 2 dingen denken:
1) BMW is te patserig/afkeer opwekkend
2)De Nederlander is een gehaktbal uit blik die zelf niet wil genieten en ook niet wil dat een andere Nederlander dat doet

Ik kies optie 2. :lol:

+1

Als je hier beter bent dan een ander, nou dan ben je dus de L U L

Alles wat boven het maaiveld komt............................nou vul maar in.................. :twisted:

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 22 okt 2007, 13:22

Aha, dus BMW betekent dat je je boven het maaiveld uitsteekt?

Wat staat dat gras toch kort tegenwoordig :wink:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 okt 2007, 13:25

Boven
Maaiveld
Wuitsteken

dat betekent 't inderdaad. :roll: :lol:

Arthur

Bericht door Arthur » 22 okt 2007, 13:26

...
Wachten op de maaier :lol:

romo

Bericht door romo » 22 okt 2007, 13:28

Arthur schreef:Aha, dus BMW betekent dat je je boven het maaiveld uitsteekt?

Wat staat dat gras toch kort tegenwoordig :wink:
Dat heb ik niet bedacht, maar de maatschappij, en de maatschappij, dat ben jij.................................... :lol:

Arthur

Bericht door Arthur » 22 okt 2007, 13:29

:mrgreen:

Metchu

Bericht door Metchu » 22 okt 2007, 15:04

nou volgens mij heeft de topicstarter nu een antwoord :lol:

dus er is iets fundamenteels scheef in onze maatschappij en turken hebben daar schijt aan :lol: (en proberen het toch recht te trekken) :lol: 8)

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 22 okt 2007, 20:54

Nou hier in Oosten *(Deventer) rijden heel wat Turken in BMW's juist veel 5-serie's 530D etc. van 2000/2001 en regelmatig E46 M3 met Duitse nummerplaten. Turkse gezinnen rijden vaak Passat of A4 uiteraard een Diesel.

Heb geen problemen met Turken *(onze autopoetser is Turk 8 jaar in NL en super aardige vent die donders hard werkt, diverse klanten oa. Turks consulaat in Deventer0 maar die jonge gasten zijn hoogst irritant als ze in een groepje zijn.....dat is althans hier!

Plaats reactie