Ik heb juist vorige maand mijn FMX ingeruild voor een street triple!
Heerlijke fiets die FMX maar na 10 jaar als enige motor is het nu weer wennen met 100+ pk's!
Heeft natuurlijk altijd op slicks op het circuit gereden en bij verkoop de originele banden terug geplaatstN!co schreef: 14 aug 2023, 20:39 675 uit 2008 met 9000km en nog de originele banden.Die zijn inmiddels vervangen.
Goed plan! 35k?Richardt. schreef: 16 aug 2023, 14:59 Ik ben een complete leek als het aan komt op verkopen van auto's.
Ik heb echter het besluit genomen, ik ga mijn 330i touring met sper te koop zetten. Ik gebruik die functie al een paar maanden niet meer, en kan daar mensen op DF een plezier mee doen.
Mijn ervaring:Richardt. schreef: 16 aug 2023, 14:59 Ik ben een complete leek als het aan komt op verkopen van auto's en dus ook motoren.
Ik heb echter het besluit genomen, ik ga mijn motor te koop zetten. Ik rijd al een paar jaar niet meer, veel vrienden hebben ook geen motor meer en het kriebelt ook nooit om weer eens een rondje te doen.
Vlotte zoektocht op Marktplaats leert mij dat een Suzxuki GSX-R 600 K7 (uit 2007 dus) nog een leuk bedrag oplevert. Datzelfde MP vraagt echter wel 29eu voor een advertentie van 4 weken. Prima als dat de place to be is voor verkoop, Autoscout is gratis, maar zijn er nog meer/betere plekken om hem op te zetten?
Oh en waar op te letten bij verkoop/kijkers/proefritten. Achterop meerijden gaat niet natuurlijk![]()
Lekkere fiets! Ik heb z’n grotere broertje naar volle tevredenheid. Ooit een nieuwe Daytona 675 gekocht, heerlijk blokN!co schreef: 14 aug 2023, 16:23
Als je de DF budgetoprekker goed inzetten kom je een heel eindKnot schreef: 16 aug 2023, 15:10Goed plan! 35k?Richardt. schreef: 16 aug 2023, 14:59 Ik ben een complete leek als het aan komt op verkopen van auto's.
Ik heb echter het besluit genomen, ik ga mijn 330i touring met sper te koop zetten. Ik gebruik die functie al een paar maanden niet meer, en kan daar mensen op DF een plezier mee doen.
![]()
Motor verkopen altijd lastig, ik ben met de andere motor meegereden een keer en laatste keer met de motorscooter mee maar geef hem niet zomaar af en rijden maar en tot straks.
Nodig is een groot woord. XADV loopt ook 170 teller. Pak wel steeds vaker snelweg. Betere windbescherming is ook wel een ding. XADV met 150 geeft veel turbulentie ondanks dat ik al een groter Puig scherm heb.Knot schreef: 06 dec 2023, 19:17 Heb je woon werk dat vermogen nodig? Ik vind de SH350 rap zat namelijk gezien je toch niet vrij kunt knallen vaak zoals je met een avond of weekend rit doet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten