Tweede ronde, nieuwe kansen op het torentje

Tweede ronde, nieuwe kansen op het torentje
Nou. Het zal wel bluf zijn en bij het spelletje horen. Gaf d'r pas nog het voordeel van de twijfel maar dit zijn Rutte streken als ze dat doorzet.
Ik las 't ook op Communist News Network....MParallel schreef: 23 nov 2023, 18:28 CNN kopt
"A ‘Trump moment’ in the Netherlands shows that Europe still has a populist problem"
Oh ja het probleem is de populist. Iets met oorzaak en gevolg door elkaar halen.
Onder het motto 'Houd elkaar vast' wordt er tijdens de demonstratie in Utrecht geknuffeld. Ook in andere steden zijn er demonstraties tegen uitsluiting, naar aanleiding van de verkiezingswinst van PVV.
vanaf 0:50minKhalid van Sophie schreef: (de kinderen van Khalid;)Ja papa, op het schoolplein hadden ze het erover, als die meneer daar met het witte haar het grootste wordt, dan moeten wij weg uit Nederland.....
Wat zeggen ze bij jou op ‘t schoolplein dan?
En wat als over een paar maanden de uitslag precies hetzelfde is, is er dan een ander plan van aanpak of blijven wat dat doen tot in de eeuwigheid?Elise schreef: 23 nov 2023, 17:18 Die weet dat als VVD niet meedoet, we over een paar maanden opnieuw naar de stembus gaan![]()
AMENKnot schreef: 24 nov 2023, 09:41En wat als over een paar maanden de uitslag precies hetzelfde is, is er dan een ander plan van aanpak of blijven wat dat doen tot in de eeuwigheid?Elise schreef: 23 nov 2023, 17:18 Die weet dat als VVD niet meedoet, we over een paar maanden opnieuw naar de stembus gaan![]()
https://www.ad.nl/binnenland/om-en-poli ... ~afb0d26c/Politie en justitie zijn ervan overtuigd dat advocaat Khalid Kasem in 2015 informatie uit een lopend strafonderzoek aan de organisatie van Ridouan Taghi heeft gelekt.
Wat is het verschil tussen universitair geschoolden en academici?Robin schreef: 24 nov 2023, 09:59 Ja ho wacht even Arthur dat zijn vaak wel universitair geschoolden, academici, het intellect wat neerkijkt op de gemiddelde normaaldenker cq PVVer.
Datzelfde intellect wat bij de woorden 'wetenschap/pers' in een Main Stream Media (klimaat/immigranten/insert ander uitvergroot probleem ) artikel al bijna klaarkomt, dát intellect, gehersenspoeld door mensen als Kaag, Jetten, Frankse en Yasser.
KOFFIE?
Elise schreef: 24 nov 2023, 10:02Wat is het verschil tussen universitair geschoolden en academici?Robin schreef: 24 nov 2023, 09:59 Ja ho wacht even Arthur dat zijn vaak wel universitair geschoolden, academici, het intellect wat neerkijkt op de gemiddelde normaaldenker cq PVVer.
Datzelfde intellect wat bij de woorden 'wetenschap/pers' in een Main Stream Media (klimaat/immigranten/insert ander uitvergroot probleem ) artikel al bijna klaarkomt, dát intellect, gehersenspoeld door mensen als Kaag, Jetten, Frankse en Yasser.
KOFFIE?![]()
Uit dat artikelJP schreef: 24 nov 2023, 10:01 Die Khalid, die zijn "succesvolle" baan als advocaat bij advocartenkantoor Kasem en (Peter R.) de Vries opgaf om een weinig bekeken tv-programma te maken met een muts die alleen successen heeft behaald met "spuiten en slikken"
https://www.ad.nl/binnenland/om-en-poli ... ~afb0d26c/Politie en justitie zijn ervan overtuigd dat advocaat Khalid Kasem in 2015 informatie uit een lopend strafonderzoek aan de organisatie van Ridouan Taghi heeft gelekt.
![]()
Ik vond het al een rare snijboon die Khalid, maar dit soort info doen de wenkbrauwen helemaal fronsenHij blijkt in zijn jeugd klasgenoot te zijn geweest van de onlangs in Dubai aangehouden crimineel Ridouan Taghi
100%, maar over gefronste wenkbrauwen, die Sophie die heeft ook wel een goeie bukak..pot Nivea nodig voor die zonnebankkop van d'r. Vroeger een elegante vrouw vond ik.Elise schreef: 24 nov 2023, 10:10
Ik vond het al een rare snijboon die Khalid, maar dit soort info doen de wenkbrauwen helemaal fronsen![]()
En ineens is verbinden en barmhartigheid weer belangrijk en krijg je dit goedkope sentiment, vanuit de morele deugtoren van links. PvdA is van oudsher een arbeiderspartij, werkenden aan de onder- en middenklasse van de samenleving. Ze hebben daar toch echt zelf hun achterban de rug toegekeerd ten gunste van asiel en dure klimaathobby's, terwijl ze openlijk hun afkeer uitspreken tegen dat verschrikkelijke "populisme"
Vond/vind je? Ik heb dat altijd een ‘vieze’ vrouw gevonden. Niet gewassen, stinkend, met haar onder de oksels en een oerwoud op d’r muts.Robin schreef: 24 nov 2023, 10:16100%, maar over gefronste wenkbrauwen, die Sophie die heeft ook wel een goeie bukak..pot Nivea nodig voor die zonnebankkop van d'r. Vroeger een elegante vrouw vond ik.Elise schreef: 24 nov 2023, 10:10
Ik vond het al een rare snijboon die Khalid, maar dit soort info doen de wenkbrauwen helemaal fronsen![]()
Gebruikers op dit forum: Berrie, Berry1000RR, Darudevampire, EvdP, Fabian, kennethr, Richardt., SAH, SlowCo en 9 gasten