Gekocht als “crate engine”
+/- 25-50km max ingereden op straat.
Motor heeft de volgende aanpassingen:
- 2 bolt timing chain cover (ipv standaard 3 bolt)
- Massive speed balance shaft delete kit
- Massive baffle voor carter
- RWD motorsport underdrive pulley (originele aanwezig)
- ARP krukas bout
- SiCo development PCV plaat met PCV ventiel
- Remote olie filter plaat + remote olie filter met AN aansluitingen
- Originele fuel rail met injectoren.
- Inclusief speciaal gereedschap om originele krukaspoelie te kunnen vast zetten.
Motor is nog lopend te horen. Motor zal medio Januari/Februari uit de auto gehaald worden.
In verband met wijziging project.
Door de nieuwe timing chain cover is de motor relatief makkelijk te wisselen met een 2.0 of 2.3 liter Duratec motor. Bijvoorbeeld een leuke wissel in Fiesta ST of een MX5 met 2l Duratec motor.
Exclusief inlaat/uitlaat/dynamo/draadboom.
2750 euro




