Mathieu schreef:Ouwe pillendraaier, en straks een nieuwe BMW voor de deur, jaja![]()
![]()
![]()
Maar ik houd het plaatselijke suffertje in de gaten zodat ik weet wat er weer wordt opgerold de komende tijd.
Als jij graag kaliumbromide pillen wilt hebben kan dat hoor
Mathieu schreef:Ouwe pillendraaier, en straks een nieuwe BMW voor de deur, jaja![]()
![]()
![]()
Maar ik houd het plaatselijke suffertje in de gaten zodat ik weet wat er weer wordt opgerold de komende tijd.
Das vast een Mitsubishi EvoHansD schreef:
https://www.omroepzeeland.nl/nieuws/159 ... n-breskensSebastiaan Keijmel houdt vol. Onlangs heeft hij opnieuw zijn plan ingediend bij de provincie Zeeland voor een elektrische veerboot die auto's kan vervoeren tussen Vlissingen en Breskens. Maar op zijn plan komt van de provincie geen inhoudelijk antwoord.
Knot schreef: 13 nov 2023, 11:19 SKRD en Dave Gelink... moet meteen weer aan die proefrit in de Z4 coupe denken, meteen DSC uit "ik moet toch goed kunnen testen".... haha, zal ik dat zelf even doen gezien het nog MIJN spullen zijn![]()
Had Dave ook niet een keer een filmpje van een nachtelijke rit gepost? Waarin ie met 200+ sliphoekend over de IJsseldijk knalde en dat doodnormaal rijgedrag vond?Knot schreef: 13 nov 2023, 11:19 SKRD en Dave Gelink... moet meteen weer aan die proefrit in de Z4 coupe denken, meteen DSC uit "ik moet toch goed kunnen testen".... haha, zal ik dat zelf even doen gezien het nog MIJN spullen zijn![]()
Gebruikers op dit forum: De fiscalist, Erik dB, WillemBoer en 4 gasten