Kritisch als ik ben moeten de puntjes nog wel op de i worden gezet. Ook moet er een zitplaats bijkomen in de auto en wil ik nog wat aan de veiligheid doen.
Zo kocht ik de auto.

Er zit gewoon een kenteken bij de auto, ik wilde deze dan ook op Nederlands kenteken hebben, dus op naar de RDW.

Ik kocht de auto met één gemonteerde Sparco kuipstoel, dus zo ben ik er ook zo mee naar de keuring gegaan. Resultaat, de RDW wilde maar één zitplaats op het kenteken zetten. Dit klopt natuurlijk wel. Ik wilde alleen twee zitplaatsen op kenteken hebben, ook al zal de auto in principe worden geschorst en op een trailer naar het circuit worden vervoerd. Hier had ik niet over nagedacht. Dus nadat de auto op Nederlands kenteken stond, de originele stoelen en gordels die ik bij de auto in had onderhandeld, maar weer gemonteerd en opnieuw een afspraak bij de RDW gemaakt. Dat is allemaal goed gegaan, en de auto is nu netjes goedgekeurd voor twee zitplaatsen.

Nu de auto binnenkort even wassen, ruimte maken in de garage en een lijst maken met alles wat ik nog aan de auto wil doen. Die punten zullen de komende maanden worden aangepakt, zodat ik in het voorjaar eindelijk kan beginnen met het rijden van trackdays. Ik zal de vorderingen bijhouden in dit topic...