En toen kreeg een leeuw honger en klimt even naar boven om een hapje te gaan eten.Dimitri schreef: 24 okt 2023, 08:57 Voor in Nederland misschien wat overdreven, aangezien je toch nergens mag wildkamperen. Ga je echter naar Scandinavië of bijv. Schotland dan kan het zeker uitkomst bieden.
Ik ga eind van het jaar 5 weken naar Zuid-Afrika. We gaan daar rondreizen met een LandCruiser met zo'n rooftoptent. Ik zal daarna wel even mijn bevindingen delen.
![]()
Vroeger eens geprobeerd met een Kever......na een nachtje hatseflatsen werden we de volgende ochtend wakker bovenop een 911
Lucratief nachtje zo! je hebt direct nog 1000 van die nachten gemaakt, dat noem je met recht slapend rijk worden danJP schreef: 24 okt 2023, 09:40 Vroeger eens geprobeerd met een Kever......na een nachtje hatseflatsen werden we de volgende ochtend wakker bovenop een 911![]()
Dat is echt het laatste waar je bang voor hoeft te zijn.... Vaak genoeg in de wildlife reserves gekampeerd in Africa, en de dieren, die lopen gewoon tussen de tenten door dan, geen enkel issue ooit mee gehad in diverse vakanties350 Z schreef: 24 okt 2023, 09:39 En toen kreeg een leeuw honger en klimt even naar boven om een hapje te gaan eten.
Stefan heeft er eentjeEeuwe schreef: 24 okt 2023, 08:50 Zijn hier misschien ook mensen die ervaring hebben met een (auto) daktent?
In de binnenstad van Groningen?
Correct en tevens juist, alleen niet meer deze combi.Elise schreef: 24 okt 2023, 10:59Stefan heeft er eentjeEeuwe schreef: 24 okt 2023, 08:50 Zijn hier misschien ook mensen die ervaring hebben met een (auto) daktent?
viewtopic.php?p=1630495#p1630495
![]()
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Joost H., L5S1, matthyssie, ron36, vigilante, WJ en 12 gasten