"Om al die plannen te betalen wil D66 de belasting op vermogen en de inkomstenbelasting voor mensen die bovenmodaal verdienen fors verhogen. Ook de winsten van bedrijven wil de partij verder afromen."
Iets met een kop en een maaiveld....
"Om al die plannen te betalen wil D66 de belasting op vermogen en de inkomstenbelasting voor mensen die bovenmodaal verdienen fors verhogen. Ook de winsten van bedrijven wil de partij verder afromen."
Totaal het verkeerde signaal weer, bahbahRobin schreef: 22 sep 2023, 11:34https://www.ad.nl/politiek/d66-bepleit- ... ~a47c5a7c/MParallel schreef: 22 sep 2023, 11:28 NL raast af op een communistische staat. Is iemand al met Kim Jon-Un gespot voor tips and tricks?
Uit dat artikel
Als ze dat willen bereiken hebben ze wel een daadkrachtige Minister voor Klimaat en Energie nodig.......oh wachtVerder schrijft de partij in haar verkiezingsprogramma dat het de klimaatdoelen van Parijs sneller wil halen: niet in 2050 maar al in 2040. En over zeven jaar, in 2030, moet daarvan al 60 procent zijn gehaald. Daarvoor zouden alle huizen sneller van het gas af moeten dan nu de bedoeling is.
Dat gevoel begin ik ook te krijgen. Vorige kabinet was zeker niet alles, maar door de gevestigde orde wist je in elk geval enigszins waar en hoe hard je genaaid zou worden.MParallel schreef: 22 sep 2023, 12:00 Man man, ik was nooit zo bang voor verkiezingen als 22 november. Het wordt straks stukken beter, of, hééél veel slechter.
Om mij heen helaas al een realiteit…
De have nots zijn uiteraard helemaal verruktTom schreef: 22 sep 2023, 13:16 Mooie tweet ook, in diezelfde categorie:
https://twitter.com/widtvoet/status/1704864926039224815
Grappig, ik wilde iets van dezelfde strekking posten. Helemaal mee eens. Een midden rommel kabinet als de laatste jaren zal het niet zo gauw worden. Of over links of over rechts. Helemaal een beetje naar dat Wilders die sleutel in handen lijkt te hebben maar kan hij zichzelf echt controleren en de wat meer gematigde toon volhouden…MParallel schreef: 22 sep 2023, 12:00 Man man, ik was nooit zo bang voor verkiezingen als 22 november. Het wordt straks stukken beter, of, hééél veel slechter.
Wilders gaat water bij de wijn doen, dus het kan mijns inziens in ieder geval niet beter gaan. Nog meer EU en nog meer asielzoekers zal het wel gaan worden en het is wel duidelijk wie dat gaan betalen.MParallel schreef: 22 sep 2023, 12:00 Man man, ik was nooit zo bang voor verkiezingen als 22 november. Het wordt straks stukken beter, of, hééél veel slechter.
Dikke +1 denk er net zo overTom schreef: 22 sep 2023, 19:19 Ik zou een kabinet in het midden niet erg vinden, mits de scherpe randjes eraf zijn (zoals vroeger meer het geval was, vond ik). Maar ik heb het idee dat we hard op weg zijn om Amerika achterna te gaan, met heel hard naar links of heel hard naar rechts. Ik vind mijzelf meer rechts, maar mijn grootste probleem met links is dat hun idealen geen grenzen kennen. Klimaat redden: goedbedoelde plannen maar de Nederlandse nuchterheid mist compleet. Arme mensen redden: de poorten open zonder selectie en wegkijken voor de gevolgen. Ik vind ook dat we iets voor het klimaat moeten en kunnen doen, maar niet als een blinde paniekvogel met dat absurde 0,0036 graden-plan. Ik vind ook dat we (met mate) asiel kunnen geven aan mensen die het echt nodig hebben, maar crimineel gedrag is exit en direct retour. Anderzijds mag de rem er bij sommige rechtse plannen ook wel eens op: een beetje kritisch zijn op wat je richting marktwerking schuift kan geen kwaad. De belastingvoordelen voor grote bedrijven die niks terugdoen voor de maatschappij heb ik ook m'n twijfels bij. Het is jammer dat mekaar tegemoetkomen (of elkaar proberen te begrijpen) steeds lastiger is, dat ging vroeger toch beter lijkt het.
Je zou haast zeggen; laten we het hopen. Een vlucht over links gaat ‘ons’ niks goeds brengen.tomgtr schreef: 22 sep 2023, 17:01Grappig, ik wilde iets van dezelfde strekking posten. Helemaal mee eens. Een midden rommel kabinet als de laatste jaren zal het niet zo gauw worden. Of over links of over rechts. Helemaal een beetje naar dat Wilders die sleutel in handen lijkt te hebben maar kan hij zichzelf echt controleren en de wat meer gematigde toon volhouden…MParallel schreef: 22 sep 2023, 12:00 Man man, ik was nooit zo bang voor verkiezingen als 22 november. Het wordt straks stukken beter, of, hééél veel slechter.
En al die D66 dwazerij zit nu aan de Timmermans GLPvdA kant. Levensgevaarlijk.Tom schreef: 22 sep 2023, 19:25 Het afgelopen kabinet vond ik trouwens weinig midden aan. Op papier wel maar in de praktijk had Rutte zich van echter laten nemen door D66 die het voor het zeggen hadden.
In één zin.
Dit inderdaad.
Vertrouw jij de VVD nog dan?Booooh schreef: 23 sep 2023, 12:13 Dus dan toch maar massaal VVD stemmen, kunnen ze ook weer wat naar rechts opschuiven, linkse woke clubs lekker in de oppositie ...
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Bing [Bot], EricYellow en 18 gasten