Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Alles over de Nürburgring, van Touristenfahrten en ideale lijnen tot de grootste schnitzels van de omgeving.
Plaats reactie
Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!

Bericht door Robin » 12 sep 2023, 14:05

Kadett schreef: 12 sep 2023, 13:24 Jimmy werd toch eerste samen met iemand in een Praga racewagen? Vind het 1 van de vermakelijkste om naar te kijken op YT.
Inderdaad

Robin

Bericht door Robin » 13 sep 2023, 10:13

Ik zie alleen wat onboards van de 330i met Jimmy behind the wheel op Misha's youtube site, maar verder geen info(?)

Hielke

Bericht door Hielke » 13 sep 2023, 21:22

https://www.youtube.com/watch?v=aKPNHPzpku0

Jimmy Broadbent Ring video.

Staat een crash van Misha op. Maar weer een andere dan die van afgelopen weekend.

Denk dat deze race anderhalve week geleden is gedaan.

Zed240

Bericht door Zed240 » 13 sep 2023, 23:31

Vandaag nog live gezien hoe Misha achter het stuur van een LR Disco III ondersturend over de curbstones en over de klinkertjes daarachter door het gras heen schoot. Tegelijkertijd hingen z'n passagiers met beide armen en hoofd buiten de auto. Dit gaat nog een keer goed mis.

Andre

Bericht door Andre » 14 sep 2023, 00:23

Misha doet zich voor als een auto coureur maar is dat helaas niet. Hij kan de ring dromen maar dat betekend niet dat ie coureur is.

Knot

Bericht door Knot » 14 sep 2023, 00:26

….

Robin

Bericht door Robin » 14 sep 2023, 06:36

Echt he... die footage van Jimmy Broadbent in Hielke's post, wat een knullig incident, wat roekeloos (van beide auto's), maar Misha is de 'pro' dus die had beter moeten weten. Weer dat bermtoerisme waar Misha 'beroemd' om is. Man man man man man....pfff.

Edit , bij Jimmy's footage, vanaf 15:28, netjes en behoudend/bewust die E90 binnenkant inhalen. 15:38 netjes oversturend.
Niet van dat ongecontroleerde ramwerk, met z'n '3 hours in the gym' van Misha:)

Koffie!

ErikS

Bericht door ErikS » 16 sep 2023, 14:25

Kasteel schreef: 10 sep 2023, 10:19IMG_8698.jpeg
Kijk, ze geven het zelf aan.

De mensen mét talent gaan er naar kijken. :tooth: :mrgreen:

Robin

Bericht door Robin » 17 sep 2023, 07:13

Ben ik de enige die hier een frusti met een attitude in ziet? Niet normaal dit.

Comment waar ik 't 100% mee eens ben:
@markwornom1050 2 weken geleden
No offense but, your actions were unsat. WTH were you thinking remaining on the left and blocking the left side? Surely you've been on that track enough to know that you weren't the last driver and that everyone behind you was driving 10/10 too. Anyone behind you was left with no option other than go left of you into the grass with less chance of stopping in time to avoid a collision. And then, once you figured that out, instead of just joining the column on the right you decided to force your way in further up and block the guy you forced into the grass who, by standard traffic protocol, should have been allowed to merge right first since he was further up. I've watched a lot of your videos and you're a skilled driver but you were way off your game in this one and almost made the situation worse.

170
Beantwoorden
Dikgedrukt.... :whistle:

CWATR
Auto: Pulsar GT, Accord R, A110

Bericht door CWATR » 17 sep 2023, 08:34

Volkomen mee eens.Ik heb wel meerdere video’s gezien waar hij zich op een tamelijk onsympatieke manier langswurmt.Hij vergeet dat er ook mensen rondrijden die geen ring-ervaring hebben.

Zed240

Bericht door Zed240 » 17 sep 2023, 10:03

Hij heeft hetzelfde probleem als wel meer mensen die daar met een jaarkaart rondjagen. Ze vergeten dat het touristenfahrten zijn en denken voorrang te hebben omdat ze ervarener zijn. Arrogantie dus. Als je per se op de limiet wil rijden en tijden wil neerzetten, ga je maar een trackday doen. Hier kun je gewoon (veel) langzamere rijders tegenkomen, dat is namelijk precies het concept.

Dat hij vervolgens nog dom links blijft hangen naast die file, geeft wel aan dat hij ook helemaal niet met z'n omgeving bezig is, maar louter met z'n video/passagiers.

Shakes

Bericht door Shakes » 17 sep 2023, 11:00

Wat een mafkees joh :mrgreen: Wachten tot iemand z'n smoel ongewild nog een verbouwing geeft. Views trekken gaat wel lekker zie ik.

Hielke

Bericht door Hielke » 17 sep 2023, 11:20

In dit geval neem ik het voor Misha op. Denk dat ik het in zijn situatie net zo had gedaan.

Ervan uitgaande dat zijn reactie "why is there no yellow light there?" klopt, dan hebben die Marshalls op dat snelle stuk met een laaghangende zon die het veel moeilijker maakt om diepte in te schatten een grote blunder gemaakt. Van de 10 auto's die je op een blokkade laat afrijden, remmen er sowieso 3 idioot vroeg en laten gigantische gaten vallen. Met het tempo waarin het daar verliep werd de kans steeds groter dat achteropkomend verkeer door de blinde bocht niet meer de tijd zou krijgen om tijdig te remmen. De Seat was daar al een voorbeeld van. Door zich links op te stellen kreeg Misha een goede blik op de situatie. Rechts als volgende in de rij (die door de gaten idioot lang was geworden) was 'm dat niet gelukt. De enige reactie die hij toen kreeg was wegwezen. Ik was daar ook 100% zeker niet als target achteraan die rij gaan staan.

Hoop dat die situatie verder goed is afgelopen en dat de GmbH de volgende keer de lichtknop sneller weet te vinden.

Robin

Bericht door Robin » 17 sep 2023, 11:52

Hielke waarom denk jij dat de Seat door de linkerberm schoot? Mede omdat de RingKing daar stond. Juist linkerkant is waar ze d'r op knallen dus houdt daar 'ruimte' , rechts staan is relatief safer....

Hielke

Bericht door Hielke » 17 sep 2023, 12:01

Ik was misschien ook niet zo ver links gaan staan, maar klakkeloos rechts aansluiten had ik zeker niet gedaan.

Rnd

Bericht door Rnd » 17 sep 2023, 15:00

Ik vind het maar een onsympathiek ventje die Misha. Er rijden daar ook mensen hun eerste rondje en dan zo pressen en verbaasd zijn dat er iemand voor een bocht remt. Op het eind had hij gewoon rechts moeten staan, net als de rest. Die Seat moet over het gras omdat die eikel links staat. Daarna die actie om nog even hard op te trekken en er langs te gaan en dan nog even voor de Seat duiken. Het is regel bij gevaar/ongeluk dat je rechts gaat staan om achteropkomend verkeer (dat niet meer kan remmen) er langs te laten. Tevens dat je elkaar niet inhaalt in zo'n situatie.

yorick

Bericht door yorick » 17 sep 2023, 23:57

Als je niet heel duidelijk laat zien dat je er voorbij wil, dan blijven sommige rijders heel vervelend in de weg rijden. Soort links plakkers met 80 op een 4 baans snelweg. De overtreffende trap zijn van die figuren die a la NLS met grootlicht gebaren plaats te maken.

TF is een bedenkelijk concept.

Robin

Bericht door Robin » 19 sep 2023, 09:41

Op Misha's ledenpagina sinds vanmorgen vroeg een half uurtje uitleg van de 12H NRing /zijn /hun crashes en bedankjes aan Bilstein en Black Falcon. Zal wel één deze dagen geheel voor 't publiek te zien zijn. FWIW

Andre

Bericht door Andre » 19 sep 2023, 10:54

Moet je het filmpje zien dat Misha met Walter Rohrl rijd. Dan zit ie er met de ogen dicht naast. Ik heb zo gelachen. Dat was zo gemaakt dat het zo sneu was.

Ik verbaas me elke keer weer dat ie weer idioten vindt die hem laten rijden. Het zijn vaak ook niet de meest heldere lui die er naast zitten haha:)

Obbe
Auto: M2

Bericht door Obbe » 19 sep 2023, 11:24

Andre schreef: 19 sep 2023, 10:54 Moet je het filmpje zien dat Misha met Walter Rohrl rijd. Dan zit ie er met de ogen dicht naast. Ik heb zo gelachen. Dat was zo gemaakt dat het zo sneu was.

Ik verbaas me elke keer weer dat ie weer idioten vindt die hem laten rijden. Het zijn vaak ook niet de meest heldere lui die er naast zitten haha:)
Kon het ook niet aanzien vanaf dat moment. En die Rohrl kan er niets van. Die remt nooit met links in het filmpje zoals echte coureurs als Misha dat doen :D

Misschien wel het moment voor Rohrl om te stoppen met dit soort promotiewerk. Hij wordt toch wel oud (76) inmiddels. En dat sturen met z'n tong naar buiten maakt het wel een beetje apart.

Emiel

Bericht door Emiel » 19 sep 2023, 11:48

Ja Rohrl zegt het zelf, met 77 zit zijn hoofd ergens anders. Liever een wagen over een bochtige rustige weg dan maar weer hard op circuit.

Eerlijk is eerlijk, denk dat we allemaal vandaag tekenen als we met 77 nog over de ring mogen rijden. Respect wel. Ouwe baas doet het toch maar even ondanks leeftijd en alles wat bij leeftijd komt kijken.

Hielke

Bericht door Hielke » 19 sep 2023, 12:09

Obbe schreef: 19 sep 2023, 11:24
En dat sturen met z'n tong naar buiten maakt het wel een beetje apart.
Ja, kan eigenlijk niet meer. Maar hij rijdt nog steeds safe. En hij ziet zelf ook wel in dat het circuitrijden eigenlijk niet meer kan. Knap.

En inderdaad, hoe heb je het ooit zover kunnen schoppen door met rechts te remmen!!!

JP

Bericht door JP » 19 sep 2023, 12:38

Moet voor Walter toch een eer zijn als Misha in zijn voetsporen zou kunnen treden …. :coffee:

Jan Terwolde
Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4

Bericht door Jan Terwolde » 19 sep 2023, 12:46

Hahaha

Sabberjoch
Auto: 981C S

Bericht door Sabberjoch » 19 sep 2023, 13:23

Emiel schreef: 19 sep 2023, 11:48 Ja Rohrl zegt het zelf, met 77 zit zijn hoofd ergens anders. Liever een wagen over een bochtige rustige weg dan maar weer hard op circuit.

Eerlijk is eerlijk, denk dat we allemaal vandaag tekenen als we met 77 nog over de ring mogen rijden. Respect wel. Ouwe baas doet het toch maar even ondanks leeftijd en alles wat bij leeftijd komt kijken.
Vind het wel grappig dat hij met 77 veel meer balans in de auto heeft dan Misha, hij rijdt stevig door maar geen momentje van wilde inputs in het stuur oid. Daar kun je m.i. het verschil zien tussen iemand die het circuit gewoon goed kent, en iemand die talent heeft voor :df:

Plaats reactie