trots op nederland.com

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Hans R
Auto: Jeep Rubicon

Bericht door Hans R » 18 okt 2007, 14:12

Ze is trouwens jarig vandaag.. niet zo boeiend maar toch :wink:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 18 okt 2007, 14:29

RVV

Bericht door RVV » 18 okt 2007, 14:32

Ze heeft een paar jaar de tijd om alles goed voor te bereiden.

We zullen zien hoe het zal gaan.

Cupra R

Bericht door Cupra R » 18 okt 2007, 15:35

Mijn stem heeft ze.

HSR

Bericht door HSR » 18 okt 2007, 15:44

Rico v Velzen schreef:Ze heeft een paar jaar de tijd om alles goed voor te bereiden.

We zullen zien hoe het zal gaan.
Tenzij het kabinet valt :D

SteV6

Bericht door SteV6 » 18 okt 2007, 15:59

Zit Van der Graaf nog vast?

Want ik hoop niet dat ze Pim achterna gaat. Van zijn frisse kijk op de politiek is nu helaas nog maar weinig over. De "oude" partijen zijn weer verzand in hun achterkamertjes besprekingen en van visie of daadkracht waar de maatschappij echt iets aan heeft ontbreekt het enorm.

Dus ik hoop dat Rita en Geert nog aardig wat knuppels in het hoenderhok gooien ...

SteV6

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 18 okt 2007, 16:19

Misschien dat ze ook wat aan dit soort dingen kan doen. Mijn idee om pedofielen af te schieten zal ze vast niet steunen maar dit mag ook niet kunnen. Absurd. :?
AMSTERDAM - De 34-jarige R., een wegens ernstig kindermisbruik veroordeelde pedofiel en eigenaar van een zeilschool op het plassengebied bij Leiden, kan na het uitzitten van zijn straf gewoon doorgaan met het geven van zeilles aan kleine kinderen.

Dit ondanks het feit dat deskundigen tijdens zijn proces waarschuwden dat de kans groot is dat R. opnieuw in de fout gaat. Het slachtoffertje liep een trauma op. De burgemeester zou de zeilschool het liefst sluiten, maar kan niets doen. R., die naar eigen zeggen nog steeds pedofiel is, ziet volgens zijn advocaat Peter Plasman na zijn verplichte therapie wél in dat hij géén seks met kinderen mag hebben. Plasman: "Volgens de behandelaars is de kans op herhaling nu laag." Voor het misbruik werd R. in 2004 veroordeeld tot een taakstraf van 240 uur, een jaar cel voorwaardelijk, een verplichte behandeling en een zeillesverbod voor kinderen van 6 tot 14 jaar opgelegd. Omdat de man maling had aan de laatste bepaling, moest hij zes maanden de cel in.

Nieuwe aangiften
Zolang R. er geen nieuwe strafbare feiten pleegt, kan het OM niets doen. "Het is geen beschermd beroep. Het opleggen van een beroepsverbod is niet mogelijk", zegt een OM-woordvoerder. Justitie sluit niet uit dat er door deze publiciteit nieuwe aangiften binnenkomen. "Als ik zou weten wat het verleden van deze man is, zou ik mijn kinderen niet naar deze zeilschool sturen", aldus de zegsvrouw.

Ook de burgemeester in het plassengebied waar R. zeilles geeft, staat met zijn rug tegen de muur. "Ik heb R. gezegd dat het mij niet logisch lijkt dat hij weer een zeilschool begint. Dat moet je ook zelf niet willen", aldus de burgemeester. , "Het is een gewetenskwestie, in principe is iedereen welkom in mijn gemeente, maar als ik eerlijk ben R. liever niet."

Roman

Bericht door Roman » 18 okt 2007, 16:24

Wat belachelijk zeg. Dat soort berichten word ik pissig van :evil:

Metchu

Bericht door Metchu » 18 okt 2007, 17:09

Rita is een machtsbeluste vrouw die voor eigen succes gaat...

ik wens haar voor de rest veel succes, ik vind het allemaal wel leuk om te volgen. Kijken hoe zij met wilders omgaat en of de vvd hier nog overheen komt (denk het wel).

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 18 okt 2007, 17:23

Tja, ik vind haar wel redelijk, maar ik ben niet zo trots op Nederland....

HSR

Bericht door HSR » 19 okt 2007, 11:19

Metchu schreef:Rita is een machtsbeluste vrouw die voor eigen succes gaat...

ik wens haar voor de rest veel succes, ik vind het allemaal wel leuk om te volgen. Kijken hoe zij met wilders omgaat en of de vvd hier nog overheen komt (denk het wel).

Gelukkig doet de PvDA het zo goed, driewerf hulde!

Mike R32
Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.

Bericht door Mike R32 » 19 okt 2007, 11:29

Robin schreef:Tja, ik vind haar wel redelijk, maar ik ben niet zo trots op Nederland....
Het is toch leuk hier :D
Auto's in de brand steken, stenen naar het politiebureau gooien, groepsverkrachtingen, dealen in drugs en aan het eind van de maand je hand ophouden bij de socialedienst :roll:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 okt 2007, 11:36

Sprak vanochtend met een agent, die alles gezien en meegemaakt heeft.....................heeft geen geloof in welke politieke partij dan ook, "ze hebben zowel op lokaal als landelijk niveau geen enkel benul wat er zich in de maatschappij afspeelt"

Hij is alle vertrouwen kwijt en met hem alle collega`s. Hij heeft regelmatig overleg met 2e kamerleden en lokale politici, ook met rechters. Er zijn rechters die aan hem vragen; "wat is dat precies, een koffieshop?"

Dit gaat niet meer goedkomen, de bezem moet er door, anders is het over en sluiten.............................

Michel P

Bericht door Michel P » 19 okt 2007, 11:39

romo schreef:Sprak vanochtend met een agent, die alles gezien en meegemaakt heeft.....................heeft geen geloof in welke politieke partij dan ook, "ze hebben zowel op lokaal als landelijk niveau geen enkel benul wat er zich in de maatschappij afspeelt"

Hij is alle vertrouwen kwijt en met hem alle collega`s. Hij heeft regelmatig overleg met 2e kamerleden en lokale politici, ook met rechters. Er zijn rechters die aan hem vragen; "wat is dat precies, een koffieshop?"

Dit gaat niet meer goedkomen, de bezem moet er door, anders is het over en sluiten.............................
Ofwel de politiek zit lekker te vergaderen ver van de realiteit......... niets nieuws toch. Lekker hoog en droog de eigen belangen regelen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 19 okt 2007, 11:46

Mike schreef:
Robin schreef:Tja, ik vind haar wel redelijk, maar ik ben niet zo trots op Nederland....
Het is toch leuk hier :D
Auto's in de brand steken, stenen naar het politiebureau gooien, groepsverkrachtingen, dealen in drugs en aan het eind van de maand je hand ophouden bij de socialedienst :roll:
LOL, inderdaad. :(

:wink:

GTRene

Bericht door GTRene » 19 okt 2007, 11:46

pappen en nathouden en laat de volgende regering dat maar regelen, en laat de volgende regering nou diezelfde gedachtes hebben...

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 19 okt 2007, 11:52

Mijn idee is het leger erop af te sturen met 1 missie: elke stenengooiende pyromaan in zulke probleemwijken (kansenwijken aldus de PvdA) omleggen.

Maar ja. Laat het ook maar lekker verder escaleren, dan barst de bom straks echt eens goed en verandert er misschien eens wat in dit krankzinnige land.

Zie ook dit filmpje: http://www.dumpert.nl/mediabase/29548/0 ... erdam.html

GTRene

Bericht door GTRene » 19 okt 2007, 12:02

@wouter, top filmpje die man moet inderdaad burgemeester worden 8)
sommige van hen zijn al 80 keer opgepakt en mogen zo weer naar huis, het is toch te zot voor woorden ze maken het moeilijk te leven voor velen in die buurt, ik zeg allemaal of het land uit (die amokmakers) of op een eiland zetten met soortgenoten en laten ze het daar maar uitvechten! het liefst op een eiland waar een vulkaan op uitbarsten staat :lol:

RVV

Bericht door RVV » 19 okt 2007, 12:07

Wouter81 schreef:Mijn idee is het leger erop af te sturen met 1 missie: elke stenengooiende pyromaan in zulke probleemwijken (kansenwijken aldus de PvdA) omleggen.

Maar ja. Laat het ook maar lekker verder escaleren, dan barst de bom straks echt eens goed en verandert er misschien eens wat in dit krankzinnige land.
Ik heb ff geen oplossing, maar 12 a 13 jarige jochies laten afknallen door soldaten :?

De volgende stap is dat diezelfde jochies met een bom om hun midden in een bus gaan zitten..

In het midden oosten is ook een land waar dat gebeurt. Dat wil je hier toch niet ?

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 19 okt 2007, 12:12

Tsja. Zoals het nu staat zijn die jochies al bijna beter bewapend als de politie.

Jorrit

Bericht door Jorrit » 19 okt 2007, 12:50

Gisteravond nog een reportage gezien over de franse voorsteden. Daar worden nog steeds 4 a 5 auto's per nacht in de fik gestoken. (ja ja ze willen meer respect :? )

Nog erger is het dat ze opzettelijk kleine brandjes stichten om vervolgens de politie welke daar op afkomt in een soort van hinderlaag lokken en ze massaal met stenen gaan bekogelen. Hier van staan filmpies op youtube. (heb zo geen link)
Het is echt te ziek voor woorden, maar met de huidige gebeurtenissen in Amsterdam is het lont aan gestoken

Michel P

Bericht door Michel P » 19 okt 2007, 12:56

Rico v Velzen schreef:
Wouter81 schreef:Mijn idee is het leger erop af te sturen met 1 missie: elke stenengooiende pyromaan in zulke probleemwijken (kansenwijken aldus de PvdA) omleggen.

Ik heb ff geen oplossing, maar 12 a 13 jarige jochies laten afknallen door soldaten :?

De volgende stap is dat diezelfde jochies met een bom om hun midden in een bus gaan zitten..

In het midden oosten is ook een land waar dat gebeurt. Dat wil je hier toch niet ?
Idd moet je niet willen. Maar een forse celstraf, en de ouders aansprakelijk stellen voor de schade lijkt me het minste.

Michel

romo

Bericht door romo » 19 okt 2007, 12:57

Michel Pol schreef:
romo schreef:Sprak vanochtend met een agent, die alles gezien en meegemaakt heeft.....................heeft geen geloof in welke politieke partij dan ook, "ze hebben zowel op lokaal als landelijk niveau geen enkel benul wat er zich in de maatschappij afspeelt"

Ofwel de politiek zit lekker te vergaderen ver van de realiteit......... niets nieuws toch. Lekker hoog en droog de eigen belangen regelen.

Niets nieuws voor ons..........................das waar, maar dat wetsdienaars c.q. de sterke arm van de wet zich zo negatief uitlaat over het "politieke inzicht" in onze maatschappij is toch op zijn minst zeer bedenkelijk te noemen.
Dit horende kan het niet anders dat het spaak loopt, er zal echt een "revolutie" in het Haagse moeten plaatsvinden om het tij nog te keren, mischien toch een politiek breekijzer noodzakelijk ala Verdonk......................

Plaats reactie