weken ingelezen/youtube video's gekeken maar de praktijk onder een 15 jaar oude auto is toch wat weerbarstiger.
grootste moeite om de oude draagarmen los te krijgen, 1 moer zelfs af moeten slijpen nadat ik er een T40 torx op kapot gedraaid had.
en zelfs met beide draagarmen (Voorkant) los kreeg ik de schokdemper nog niet van de auto af (de nieuwe ligt al volledig gemonteerd klaar).
na een uur of 6 ploeteren heb ik het bijltje er bij neergegooid, de nieuwe draagarmen vastgezet en de oude schokdemper weer terug gemonteerd (lees: vastgezet).
en dat was dan alleen nog maar linksvoor

rechtsvoor dreigde zich hetzelfde voor te gaan doen, maar met de regen op komst had ik geen zin meer om met de slijptol aan de slag te moeten dus die maar gelaten voor wat het is.
morgen met frisse moed rechtsvoor gaan beginnen en anders maar wat professionele hulptroepen inroepen.
maar om positief af te sluiten: gisteren de style 640 velgen bij Fabian opgehaald en die er even onder gemonteerd, staat een stuk beter wat mij betreft dan de 19" replica's die er bij aankoop onder zaten