Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Knot
Re: Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
Kan de beste man eigenlijk driften of alleen een handje tegensturen weer recht uit?
-
- Auto: Fun Damn Mentally
MParallel schreef: 17 aug 2023, 13:43 Afschrijven had hem vast meer clicks and view opgeleverd en had die mooi als bedrijfskosten kunnen opvoeren.

Ik heb 'm door de jaren heen niet kunnen betrappen op dat eerste. Maargoed als je de Nordschleife als geen ander op je duimpje kent is dat ook niet van belang he.Knot schreef: 17 aug 2023, 13:46 Kan de beste man eigenlijk driften of alleen een handje tegensturen weer recht uit?

- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Als je t niet verwacht heb je al snel een uitdaging met die snelheid lijkt mij. Niet echt het eerste wat je denkt dat er gebeurt als je netjes recht zit en remt.Wouter81 schreef: 17 aug 2023, 10:59 Denk dat hij het wel vrij netjes oplost. Maar goed, zijn split-second beslissingen wat je doet. De GR86 is erg speels maar kan een aardige 'hand vol' zijn op nat als hij gaat, zo hebben zowel Andre, de andere Wouter en deze Wouter laatst op Meppen nog kunnen ervaren.
Toch wel zijn eigen schuld, hij wist dat hij op ar1's zat maar als er gefilmd wordt vind hij dat hij ten aller tijden volle polle moet lijkt het.
-
En het wordt alleen maar extremer met die beste man. Ik verwacht(hoop het niet!) dat hij 'binnenkort' een klappertje maakt.....Jan Terwolde schreef: 17 aug 2023, 15:20
Toch wel zijn eigen schuld, hij wist dat hij op ar1's zat maar als er gefilmd wordt vind hij dat hij ten aller tijden volle polle moet lijkt het.
Echt vaak totaal onverantwoord bezig de laatste tijd en maar afschuiven op een ander en ook nog 'geen' super wagenbeheersing als 't eropaan komt....
Kijk naar zo'n Huub(?) van AutotopNL youtube, je ziet hoe vloeiend die rijdt, soms beetje tegenstuur. Ik vind Misha vaak niet vloeiend, het gaat wel erg erg hard vaak, maar ik heb 'het gevoel' dat er wel eentje het stuur beethoudt(Misha dus) die met onbewogen smoelwerk /semi onverschillig doet alsof hij de boel volledig onder controle heeft, maar half passagier ondertussen.
-
OnlineFabian
helemaal eens. met beide.Jan Terwolde schreef: 17 aug 2023, 15:20Als je t niet verwacht heb je al snel een uitdaging met die snelheid lijkt mij. Niet echt het eerste wat je denkt dat er gebeurt als je netjes recht zit en remt.Wouter81 schreef: 17 aug 2023, 10:59 Denk dat hij het wel vrij netjes oplost. Maar goed, zijn split-second beslissingen wat je doet. De GR86 is erg speels maar kan een aardige 'hand vol' zijn op nat als hij gaat, zo hebben zowel Andre, de andere Wouter en deze Wouter laatst op Meppen nog kunnen ervaren.
- Knot
Filmpje dan waar een auto na de fuchsrohre naar links komt, die was zo druk bezig dat de knipper nog naar rechts uit stond voor de auto die voor Mischa reed... en dan volop negatief bestempelen zo iemand.
-
Oh ja. Die VW suv dingetje rijder heeft duizendmaal excuses online aangeboden, hij had 'm niet gezien in alle stresserigheden daar rondjes te rijden met 5 man aanboord ofzo.........aan onze Tsar Misha:)
Ik lach er nog om, maar ik vind het echt niet kies hoe die gast zich de laatste tijd profileert.

Ik lach er nog om, maar ik vind het echt niet kies hoe die gast zich de laatste tijd profileert.

- Knot
Wat je zegt, moet een keertje fout gaan... Excuses, naja, de snellere rijder moet rekening houden met de rest toch anders moet je het afhuren voor jezelf.
-
Exact. Misha moet eens de hand in eigen boezem steken. Ik ben zelfs 'betaald' geabonneerd op zijn kanaal en kijk toch nog bijna dagelijks. Dat op Parkplatz etc 'Otoos kiek'n' en wat geneuzel met gepraat met deze en gene vond ik altijd veel leuker dan die onboard toestanden anno nu eigenlijk....
-
OnlineMartijn M
De content wordt wel wat eentonig ja. Ik kijk ook niet meer de volledige rondes. Heb het wel 'gezien'.
- Knot
Kan mn hele dag wel vullen met alle YT content te kijken, idd klik ze allemaal wel even aan, kijken naar de mods etc en beginstukje hoe het rijdt, klinkt en vaak na hatzenbach ben ik er wel klaar mee al.
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Same here, wel leuk dat Autotop nu ook vaker op de Ring te zien is. Zijn er geen andere vloggers die het reilen en zeilen rondom de ring delen?
De enige die ik ken is BTG van Dale Lomas (ooit oneengiheid mee gehad omdat hij vond dat ik zijn R4R Suzuki Swift had mishandeld, later wel weer bijgelegd
). https://www.youtube.com/@BTGDale
De enige die ik ken is BTG van Dale Lomas (ooit oneengiheid mee gehad omdat hij vond dat ik zijn R4R Suzuki Swift had mishandeld, later wel weer bijgelegd

-
- Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci
Het is al wel een paar keer foutgegaan toch? Maar dan eenzijdig, ‘t is wachten tot het wel een keer een klapper word met anderen er bij.
Het blijft touristenfahrten, geen time-attack omdat de video camera aanstaat…
Het blijft touristenfahrten, geen time-attack omdat de video camera aanstaat…
Laatst gewijzigd door Eric Z op 18 aug 2023, 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hielke
+1Martijn M schreef: 18 aug 2023, 10:30 De content wordt wel wat eentonig ja. Ik kijk ook niet meer de volledige rondes. Heb het wel 'gezien'.
-
OnlineMartijn M
Ik kan echt niet naar dat accent luisterenveejay schreef: 18 aug 2023, 11:04 Same here, wel leuk dat Autotop nu ook vaker op de Ring te zien is.

- Knot
Water from the krane....
-
- MParallel
- Auto: BMW
En zo is het. Maar dat is zo'n beetje het hele probleem van TF de laatste jaren. De lui in de zwaar geprepareerde racewagens op kenteken die "entitled" zijn op de racelijn en waar iedereen voor moet wijken.Knot schreef: 18 aug 2023, 09:38 Wat je zegt, moet een keertje fout gaan... Excuses, naja, de snellere rijder moet rekening houden met de rest toch anders moet je het afhuren voor jezelf.
En ook niet snappen dat als je zelf vol door een snelle bocht gaat, niet zomaar even naar rechts kunt duiken.
Het wordt tijd dat Nurburgring GmbH eens gaat uitleggen dat de T in TF staat voor Touristen en niet voor Trackday.
- Knot
Heb ze ook wel eens seinend achter me aan zien komen stuiteren hoor, dan haal ik juist de snelheid eruit en f*ck ik hun hele ronde.... moeten ze maar normaal naderen.
-
Knot schreef: 18 aug 2023, 12:21 Heb ze ook wel eens seinend achter me aan zien komen stuiteren hoor, dan haal ik juist de snelheid eruit en f*ck ik hun hele ronde.... moeten ze maar normaal naderen.
Bij AutotopNL heb jij al een bijnaam: 'Roundf*cker Rody'.

-
OnlineMartijn M
Er zijn er ook een aantal al publiekelijk aan de schandpaal genageld door zulk gedrag.MParallel schreef: 18 aug 2023, 12:14 En zo is het. Maar dat is zo'n beetje het hele probleem van TF de laatste jaren. De lui in de zwaar geprepareerde racewagens op kenteken die "entitled" zijn op de racelijn en waar iedereen voor moet wijken.
Een ervan heeft later ook 2 auto's aan gort gereden, daar heb ik dan dus geen medelijden mee.

- Knot
Rossi moest wel even wennen zag ik zijn eerste rondjes
- JP
- Jan Terwolde
- Auto: Ringtool e90 330i+125D+MG4
Vond het altijd geweldig om te kijken. Tegenwoordig kijk ik alleen eventuele dingen zoals een summit ofzo, al die Laps kijk ik niet meer.Robin schreef: 18 aug 2023, 10:02 Exact. Misha moet eens de hand in eigen boezem steken. Ik ben zelfs 'betaald' geabonneerd op zijn kanaal en kijk toch nog bijna dagelijks. Dat op Parkplatz etc 'Otoos kiek'n' en wat geneuzel met gepraat met deze en gene vond ik altijd veel leuker dan die onboard toestanden anno nu eigenlijk....
- frank de jonge
Zijn afgelopen weekend met een hele groep geweest. Was prachtig.