Om te beginnen bij het begin: Lexus LS400. Min of meer de daily driver.
Auto heeft luchtvering, reed heerlijk, maarja, de auto moest omlaag dus dat comfort is niet meer wat het was

Ik heb AirLift veerpoten gemonteerd en de nodige moeite gehad om speciale fittingen te maken / laten maken zodat het spul aangesloten kon worden op het originele luchtveer systeem. Het is een klein beetje een handicap, als je het over luchtvering in deze situaties hebt, maar ik ben te eigenwijs om er compleet aftermarkte luchtveer systeem in te bouwen.
Als importeur mag een setje Work Wheels ook niet ontbreken.
Ik heb een 2.5" catback gemaakt.
Verder links en rechts nog wat kleinigheidjes.
Vooral de lak laat nog wat te wensen over, maar wellicht komt er ooit nog een stukje budget vrij.

Ik heb een oude vw caddy 1.9 tdi. Lang verhaal kort: Klein beetje uit de hand gelopen.
Busje is niet zo mooi carrosserie technisch. Door wat ellende van een oude wrap heb ik toen der tijd besloten om maar een ibiza cupra neus te halen en te monteren. Hierdoor heb ik lang gereden met een gele bus met zwarte neus. Als gevolg van een kleine roest reparatie was ik alle verschillende kleuren zat en de bus is nu donkerrood.
Bus heeft langere draagarmen voor wat camber, VR6 fusee's en remmen, turbo van een V6 tdi, grotere verstuivers, inlaat van een pompverstuiver, intercooler van een Leon 2 (1P), brandstofpomp met 11mm plunjer, grotere kleppen, andere nokkenas, vreesje door de poorten gehaald, en ik zal nog wel een kleinigheidje vergeten.
Gekke ding draait op 230pk en 500nm koppel en stiekem rijdt het best leuk. Altijd weer lachen als ik iets op moet halen en ik zit een gti op z'n staart

Geen foto's bij de hand, kan er wel eentje schieten binnenkort.
Paar jaar geleden heb ik een 1e generatie, series 3 mazda rx7 er bij gekocht. Een klassieker (of meerdere eigenlijk) stond bij mij al op het lijstje. Het is momenteel een rollend chassis. Zo ben ik hem tegen gekomen en met wat ik wil is dat op zich niet onverstandig. Auto heeft naast een motor nog veel liefde nodig en ik heb helaas nog geen idee wanneer ik er aan kan beginnen. Ik kijk er wel erg naar uit!

En tot slot dé frikandel: Series 5 mazda rx7 "fc3s".
Deze auto heb ik al 14 jaar inmiddels en is op een groot gebied ook leerschool geweest dus er laat ook wat te wensen over links en rechts. Ik zou daarom ook erg graag de auto opnieuw willen bouwen. Beter, lichter en sneller met wat geleerd heb en hulp waar nodig.
De rx7 is bijna volledig kaal geweest, onderstel volledig opgeknapt, interieur gestript en te veel mods om op te noemen.
Op dit moment ben ik bezig met een custom big brake kit. Diverse oorzaken zorgen er helaas voor dat dit echt veel en veels te lang duurt. Hopelijk kan de afdeling verspaning snel beginnen aan m'n brackets en bells.

-kevin