jeetje, wat een actief forum zeg! Zo vindt je ze helaas niet vaak meer ....

Mijn naam is Alex en ik ben 28 jaar. Ik ben woonachtig in omgeving Rotterdam en werkzaam binnen de Cybersecurity.
Ik ben trotse eigenaar van een Opel Corsa E OPC uit 2016. De auto is inmiddels 1,5 in mijn bezit en heeft al een hoop mooie kilometers mogen maken. Van een aantal circuits tot road-trips, graag neem ik mijn auto overal naartoe!

Gezien we toch meer geïnteresseerd neigen te zijn in de auto's dan de persoon, hier wat informatie.
Ik heb de auto gekocht omdat ik opzoek was naar een fun auto. Ik rijd zelf niet veel omdat ik 5 dagen thuis werk, dus bijna alle kilometers zijn recreatief. Goed, er wordt wel bijna dagelijks, dan wel wekelijks meegereden.
Mijn moeder heeft de vorige generatie OPC voor een lange tijd gereden. Dat vond ik altijd zo'n gave auto, nog meer toen ik zelf mijn rijbewijs haalde. Om die reden had ik altijd een klik met de Corsa OPC, zo ook met het recente model. De auto produceert 207 pk uit een 1.6 turboblok. De auto is voorzien van het Opel Performance Pack (lekker cliche). Hiermee krijgt de auto een mechanische sper., nog hardere Koni dempers en een Brembo remsysteem. Ik kan dan ook stellen dat het een echte hot-hatch is.
Voor de toekomst heb ik weinig plannen met de auto. Ik wil hem een keer overdragen aan de heren van EDS Motorsport in Duitsland. Zij schijnen wel het adres te zijn voor het laten uitvoeren van chiptune's bij Opels. Verder had ik de intentie om meer trackdays te gaan doen, maar ik ben van plan om toch een andere auto hiervoor aan te schaffen. Ik zag al dat er wat moois aangeboden werd!
Aangenaam kennis te maken!