https://www.renault.co.uk/concept-cars- ... bo-3e.html
+1Fabian schreef: 26 okt 2022, 10:06 Een hoogtoerige 4 pitter erin met open kelken en zet dan maar neer!
Nu vooral leuk om naar te kijken op een stoeltje ernaast.
Kan er gewoonweg echt niets om geven met batterij…
+1 bij EV is mijn interesse in snel /pk’s volledig verdwenen… Elke EV is vlot zat en beleving zoals je hebt met dikke benzine Pk’s wordt het toch nooit helaas.
Dit! Al stoppen ze er 5000 pk in.
Eensch…
Laten ze zich maar richten op de range met die krengen. Wat Martijn ook zegt, elke EV is al vlot in het dagelijkse verkeer.
EricYellow schreef: 26 okt 2022, 11:13 Dan is mijn antiek geval maar een kleintje vergeleken bij de Duracell versie![]()
![]()
JP schreef: 26 okt 2022, 11:39Kan er gewoonweg echt niets om geven met batterij…+1 bij EV is mijn interesse in snel /pk’s volledig verdwenen… Elke EV is vlot zat en beleving zoals je hebt met dikke benzine Pk’s wordt het toch nooit helaas.Dit! Al stoppen ze er 5000 pk in.Eensch…
Laten ze zich maar richten op de range met die krengen. Wat Martijn ook zegt, elke EV is al vlot in het dagelijkse verkeer.![]()
Alleen is deze natuurlijk zijn voorbeeldEricYellow schreef: 26 okt 2022, 11:13 Dan is mijn antiek geval maar een kleintje vergeleken bij de Duracell versie![]()
...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten