Lekker zeghagen111 schreef: 03 jun 2023, 19:54 Getting closer...bijna klaar. Nu met 3-weg Nitron en Braid forged wheels. Staat ca 2cm lager dan standaard rondom.
![]()

Lekker zeghagen111 schreef: 03 jun 2023, 19:54 Getting closer...bijna klaar. Nu met 3-weg Nitron en Braid forged wheels. Staat ca 2cm lager dan standaard rondom.
![]()
Heel mooi!hagen111 schreef: 03 jun 2023, 19:54 Getting closer...bijna klaar. Nu met 3-weg Nitron en Braid forged wheels. Staat ca 2cm lager dan standaard rondom.
![]()
Heerlijke wagen!!hagen111 schreef: 03 jun 2023, 19:54 Getting closer...bijna klaar. Nu met 3-weg Nitron en Braid forged wheels. Staat ca 2cm lager dan standaard rondom.
![]()
Juist wel, band loopt precies gelijk met de wielkast voor en achter. Staat perfect!Kadett schreef: 03 jun 2023, 20:17 Gave bak hoor. Alleen die 2cm lager staat niet mooier in de wielkasten.
Dat felblauw staat hem super. Kwam onderlaatst er 1 tegen in geel en vond in die kleur het net een Ferrari als je vlug keek.
Ja in het verleden wel maar sinds een RDW meneer, was bezig was met steekproef op een andere auto, vertelde dat hij hem zou afkeuren ben ik wat voorzichtiger. Het is origineel Lotus maar toch. Beter voorkomen dan genezen.Nivek schreef: 12 aug 2023, 10:51 Kwam je niet altijd met spoiler voor de keuring of ben ik in de war met een ander?![]()
Je Evora ook!
Hmm, heel bijzonder.Emiel schreef: 12 aug 2023, 17:19 Ach vleugel ff wisselen voor als ik naar circuit ga. Is zo gepiept. Vooral op Spa hard nodig.
En geen apk keurmeester, RDW medewerkers regio zuid.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten