Nederland gaat naar de haaien
- Dimitri
- Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe
Re: Nederland gaat naar de haaien
Kent dit forum een soort 'hide'-functie voor bepaalde topics zodat ze niet meer in mijn 'actieve onderwerpen' staan? Ik kan het niet vinden.
- JP
Nog minder redenen om te sporten....... "You own nothing, but you will be happy, even without alcohol"
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... rtkantinesKabinet overweegt alcoholverbod in sportkantines
Het is niet uitgesloten dat de verkoop van alcohol in de sportkantines op middellange termijn volledig aan banden wordt gelegd. Staatssecretaris Maarten van Ooijen (Volksgezondheid) wil Nederland op een ‘alcoholslot’ krijgen en alcoholbeperkende maatregelen invoeren. Het schrappen van een biertje in de kantine behoort daarbij tot de opties.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
'Jamaar ik drink toch geen alcohol dus boeie...'
'Jamaar je mag hier tóch maar 100/130....'
'Jamaar jij gelooft toch niet meer in Sinterklaas en Zwarte Piet dus wat is jouw probleem?'
Koffie? binnenkort surrogaat:-)
'Jamaar je mag hier tóch maar 100/130....'
'Jamaar jij gelooft toch niet meer in Sinterklaas en Zwarte Piet dus wat is jouw probleem?'
Koffie? binnenkort surrogaat:-)
-
- frankie
Ik ben de boeren niet zat, ik ben de extremistische boeren zat. Dat is iets anders. Net zoals ik wel klaar ben met alle extremisten in alle groeperingen die menen zo luid mogelijk voor zichzelf op te moeten komen en menen te moeten denken voor hele bevolkingsgroepen.Robin schreef: 29 jun 2023, 09:59 Het lekken van telefonnummers is niet kies.
Al jaren en jaren wordt Wilders cs beveiligd....
Ik ben de boeren zeker niet zat. Integendeel. Kijk BBB stemgedrag van de bevolking dan....
Stikstof wordt als probleem gemaakt.
Dit extremistisch én ondemocratisch kabinet én een groot deel van de Tweede Kamer(wat het kabinet dient te CONTROLEREN dat is hun taak) daarentegen....
Niet goedschiks dan maar kwaadschiks zei ik al...
Alleen de extreme autoliefhebbers mogen blijven

-
Alleen de extreme autoliefhebbers mogen blijven![]()
Hear hear
Misschien moeten we ons dan vast gaan organiseren tegen het rekeningrijden
Laatst gewijzigd door Markos78 op 01 jul 2023, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- frankie
Wauw zeg. Daar wordt even helemaal voorbij gegaan aan het sociale aspect van sportverenigingen wat echt enorm groot is. De 3e helft en clubavonden en daarmee sociale verbinding is voor veel sportverenigingen van groot belang. Zonder biertje daarbij zal dat voor een groot deel wel verdwijnen met alle gevolgen van dien.JP schreef: 29 jun 2023, 10:51 Nog minder redenen om te sporten....... "You own nothing, but you will be happy, even without alcohol"
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2 ... rtkantinesKabinet overweegt alcoholverbod in sportkantines
Het is niet uitgesloten dat de verkoop van alcohol in de sportkantines op middellange termijn volledig aan banden wordt gelegd. Staatssecretaris Maarten van Ooijen (Volksgezondheid) wil Nederland op een ‘alcoholslot’ krijgen en alcoholbeperkende maatregelen invoeren. Het schrappen van een biertje in de kantine behoort daarbij tot de opties.
-
Ook eensch hoor. Maar ik moet toch partij kiezen : to hell with this kabinet en de second room too:)frankie schreef: 29 jun 2023, 11:22Ik ben de boeren niet zat, ik ben de extremistische boeren zat. Dat is iets anders. Net zoals ik wel klaar ben met alle extremisten in alle groeperingen die menen zo luid mogelijk voor zichzelf op te moeten komen en menen te moeten denken voor hele bevolkingsgroepen.Robin schreef: 29 jun 2023, 09:59 Het lekken van telefonnummers is niet kies.
Al jaren en jaren wordt Wilders cs beveiligd....
Ik ben de boeren zeker niet zat. Integendeel. Kijk BBB stemgedrag van de bevolking dan....
Stikstof wordt als probleem gemaakt.
Dit extremistisch én ondemocratisch kabinet én een groot deel van de Tweede Kamer(wat het kabinet dient te CONTROLEREN dat is hun taak) daarentegen....
Niet goedschiks dan maar kwaadschiks zei ik al...
Alleen de extreme autoliefhebbers mogen blijven![]()
-
DDR66 moet als eerste verboden worden. Hoe doen we dat. Koekje van eigen deeg. Wie een kuil graaft etcetera.

- Martijn M
Dan gaan ze van de sportkantine naar de lokale kroeg...frankie schreef: 29 jun 2023, 11:32Wauw zeg. Daar wordt even helemaal voorbij gegaan aan het sociale aspect van sportverenigingen wat echt enorm groot is. De 3e helft en clubavonden en daarmee sociale verbinding is voor veel sportverenigingen van groot belang. Zonder biertje daarbij zal dat voor een groot deel wel verdwijnen met alle gevolgen van dien.JP schreef: 29 jun 2023, 10:51 Nog minder redenen om te sporten....... "You own nothing, but you will be happy, even without alcohol"

- JP
Ik voel een verbod aankomen voor cafés, dat je er niet binnen mag in sportkledij of de indruk wekt dat je gesport hebt. Sporten voor de kroeg is als seks voor de wedstrijd…..
-
- Auto: Dikke Bmw
Drooglegging is zooo 1930
-
Ik denk dat jullie ook onderschatten hoe groot de lobby van dit soort fabrikanten is. En zeker gezien de corruptie van kamerleden zie ik dit niet zo snel gebeuren.
-
Dus dit.Tom schreef: 29 jun 2023, 10:14 Waar de schoen wel wringt is dat bij de laatste verkiezingen BBB de grootste partij was. Hoe groot moet het signaal zijn richting de politiek? Dan toch eigenwijs blijven vasthouden aan het onteigenen (er wordt soms over gepraat alsof het de normaalste zaak van de wereld is) van boeren roept terecht woede op. Bij intimideren ligt de grens, dus zeker aanpakken die gasten en dat hele kansloze FDF. Maar de politiek mag ook even aan zelfreflectie doen, want dat vind ik ook geen zuivere koffie.
Er zal in dat debat wel weer een hoop gespeelde ophef zijn van ogenschijnlijk keurige mensen. Helpt om de boeren in slecht daglicht te zetten zodat 'het volk' wellicht toch achter de politiek komt te staan zodat ze dit door kunnen drukken.
Je kan & mag er niet om heen & ze maken het gewoon nóg erger.
-
Doet me denken aan inlegvelletje bij het referendum associatie-overeenkomst met de Oekraïne.
Inlegvelletje erbij en schijt aan de bevolking

-
Zal mij benieuwen hoe dit fabeltje gaat aflopen.
Ik weet 't al: Harde woorden over en weer. Selectieve verontwaardiging alom.
https://www.ad.nl/politiek/rutte-op-ram ... ~a6227136/
En dat was 't dan.
BBB valt me ook zwaar tegen met z'n 15000 max.
NUL! We zitten vol. Doei. Ga ergens anders je heil zoeken, niet hier in NL/EU.
En dat was 't dan.
- Martijn_bmw
Ach komende van 400.000 vorig jaar is 15.000 toch ook een soort 0?Robin schreef: 06 jul 2023, 12:13 Zal mij benieuwen hoe dit fabeltje gaat aflopen.
En dat was 't dan.
helemaal 0 houdt je nooit vol dus snap BBB wel
-
Iets met beloftes Martijn, maarja politiek he....
- MParallel
- Auto: BMW
Kabinet al gevallen?
Of zal de partij van Hoopdenken zwichten of hun toegangsticket voor de hemel niet willen weggooien?
Of zal de partij van Hoopdenken zwichten of hun toegangsticket voor de hemel niet willen weggooien?
- tomgtr
Ik denk dat CDA graag even hun ballen laten zien. Denk dat VVD met BBB nu erbij iets makkelijker dit Kabinet laat vallen om met CDA en BBB sterker te staan na de verkiezingen. Rutte een mooi Europeesch baantje en door.
-
Ja... maar wie moet NL regeren dan? Rutte weg? VVD BBB CDA niet de grootste fan van, maar we hebben weinig keus....tomgtr schreef: 06 jul 2023, 21:23 Ik denk dat CDA graag even hun ballen laten zien. Denk dat VVD met BBB nu erbij iets makkelijker dit Kabinet laat vallen om met CDA en BBB sterker te staan na de verkiezingen. Rutte een mooi Europeesch baantje en door.
- tomgtr
Tja echt een kroonprins hebben ze nog niet daar bij VVD. Geen idee. Maar goed, een meerderheid voor rechts zonder PVV is bijna geen doen. Het is wel het moment om D66 en GL hun nek af te snijden dus ik zeg doen.
- MParallel
- Auto: BMW
Van mijn part worst het Rutte V, zolang deze rampencoalitie met CU en D66 maar optieft.
-
Zou mij niet verbazen als het met een sisser en een slap compromis voor de bühne afloopt.
Enkel de PVV en FvD hebben een uitgesproken mening over asielbeleid. De rest wil z'n vingers er niet aan branden, asielbeleid blijft politieke zelfmoord. VVD stemmers roepen wel en in de peilingen gaat het dan weer slecht, maar in het stemhokje is het toch weer VVD.
Als het wel klapt en ze kunnen D66 lozen dan zou dat geweldig nieuws zijn
Enkel de PVV en FvD hebben een uitgesproken mening over asielbeleid. De rest wil z'n vingers er niet aan branden, asielbeleid blijft politieke zelfmoord. VVD stemmers roepen wel en in de peilingen gaat het dan weer slecht, maar in het stemhokje is het toch weer VVD.
Als het wel klapt en ze kunnen D66 lozen dan zou dat geweldig nieuws zijn

-
Precies dit.Tom schreef: 06 jul 2023, 22:47 Enkel de PVV en FvD hebben een uitgesproken mening over asielbeleid. De rest wil z'n vingers er niet aan branden, asielbeleid blijft politieke zelfmoord.
Het hele land gaat naar de tering, de overgrote meerderheid van wie je ziet of spreekt vind dat er een stop moet komen, maar als je dan de uitslagen van verkiezingen ziet is het glas, plas, was.
Onlangs een mooi stukje in de krant over een gemeente in de USA waar in 2015 democratisch een moslim gemeenschap is gekozen.
Nu heeft die gemeente democratisch gekozen om pride-vlaggen te verbieden.
Nederland (en de EU) staat hetzelfde te wachten!!!!!!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1384862 ... de-vlaggen