In Slovenië was de RON100 overal €1,70.

Zo herkenbaar, leuk geschreven!Robin schreef: 30 jun 2023, 07:35 Ik gisterochtend om 8:00 500m verderop hier bij de BP . 43 liter 98 erin gegooid.
Dus uit de garage, 500m rijden, €6,02 besparen, 500m terug en weer m'n garage in. Zweet op m'n kop. Later de hondjes uitgelaten en twee cappucino voor mezelf en een Latte voor MdV op een terras alhier.
MdV heeft me totaal uitgelachen toen ik het tankverhaal vertelde en gelijk heeft ze:))))) Vond ik een heel mooi moment btw, lachen beide. Wat een sukkel ben ik dan ook he.
Pennywise, poundfoolish. Zo zitten er hier wel een paar meer:)
En ja elke Euro is er één(teveel!), maar NL is al het duurste op deze aardbol(in vele dingen) dus dit is een druppel op de gloeiende plaat.
![]()
En ik begreep dat 95/98 17ct duurder wordt morgen ipv 14ct?
€ 7,31![]()
Tot ze allemaal leeg zijn en de prijzen door vakantie-tijd nog hoger zijn….Knot schreef: 02 jul 2023, 12:02 Tsja, blijft een sport natuurlijk dit, ik heb alles vol staan en is er eentje bijna leeg pak ik een andere auto of de motor of scooter of de fiets.
Is allang teruggegeven.MParallel schreef: 02 jul 2023, 17:02 begin nu eerst maar dat tijdelijke kwartje van Kok terug te geven.
Maar ja, als het het in 2511 afschaft kun je als nog zeggen, het was tijdelijk...
Oh nou fijn. Maar niet aan mij. Wanneer zou dit gebeurd moeten zijn?
Toen ik scooter ging rijden in 1999 was het omgerekend nog onder de 1EUR, in 2001 rijbewijs en eerste auto ook nog rond de 1EUR per liter. Ik wordt oudKnot schreef: 03 jul 2023, 13:53 Ik weet niet meer anders dan dat het 1,70-1,80 de liter is aan de onbemande pomp... alleen die 1,95-2,05 is wel een beetje TE zoals het nu is.
Blij dat ik 3 éénliters heb.
Herkenbaar inderdaad met al die linkshangers van tegenwoordig, om gek van te worden, al moet ik zeggen; sinds ik mn 1e supercar heb geen enkel probleem om op hoge snelheden te blijven rijden, je merkt echt dat mensen sneller opzij gaan als ze een supercar in de spiegels zien opkomen, waar ik met de M3's etc altijd ellenlang achter mensen moest hangen voor ze opzij gaan, gaan ze bijna direct opzij bij het zien van een supercar. Moet wel toegeven velen proberen daarna direct aan te haken....Martijn_bmw schreef: 03 jul 2023, 14:31Moet ook wel zeggen, toen lukte dat ook daadwerkelijk om door te rijden met die snelheden nu is het verkeer wel flink veranderd en rijdt de linker baan in treintje 105-110 waar rechts 100 rijdt. Ik probeer zo nu en dan echt nog wel eens door te rijden maar het lukt ook gewoon niet meer in deze drukte en veranderde wegomstandigheden. (tenzij za / zo avond vanaf uurtje of 21.00 dan is het nog wel lekker leeg)
Daar is geen 160 voor nodigMartijn_bmw schreef: 03 jul 2023, 14:31 Je wordt oud en verstandig he
Hier zelfde hoor; snelweg was standaard 160kmh en verbruik 9 van de 10x onder de 1 op 10.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], tomgtr en 6 gasten