Afgelopen zaterdag voor het eerst in 3 jaar weer eens bij een VLN wedstrijd geweest. Toch wel geweld hoor!
En er komt een geluid af waar heel Zandvoort zich spontaan van in zee zou storten
Was weer gaaf in ieder geval, jammer van het griepje wat ik net had, maar daar doe je weinig aan http://www.youtube.com/watch?v=a-kU8-Ct3-c
mooi filmpje hoor, eerst heerlijk rustig opbouwens de muziek van Gladiator? eronder gaaf! en dan de scheurijzers trouwens een mooie 1 serie met uitbouw...echter werd die redelijk geraakt, en later die porsche die er ook redelijk hard afschoot.
Mooie geluiden ook, kan mooi samengaan scheuren en de natuur 8)
Wat een heerlijk sfeervol filmpje. Topklasse. Voor zulke kwaliteit van stills en geluid volstaat het niet om zo even uit het handje te filmen. Hier is veel tijd in gestoken en dat zie je aan alles.
Gladiotor intro muziek is ook mooi gekozen. In de intro van de film strijden de Romeinen tegen de Germanen in zo'n beetje dezelfde regio als waarin De Ring zich bevindt.
Hubert, heb je dit filmpje ook nog ergens op een normaal formaat, ik zou het graag op m'n plasma kijken in de huiskamer..
Met de kwaliteit van You-tube is dat niet te doen, ben blij verrast door de herfstkleuren en vooral het 'geen-commentaar'.
De motor geluiden die prachtig wegebben in de verte en natuurlijk de camera-standpunten.
Voor mij is dit een blijvertje op de harde schijf..
Groeten Menno
(ps waar zit je nou toch met simracen?)
Ik heb nog geen tijd gehad om een redelijke kwaliteit wmv te uploaden, maar ik zal eens kijken wat ik kan doen.
Simracen is hetzelfde verhaal Af en toe een beetje RFactor op t moment en dan meestal singleplayer.....