ICarsoft reader / uitlees BMM ----- (leider VERKAUFT))

Velgen, luchtfilters, rolkooien en andere onderdelen aanbieden? Hier kun je al je autogerelateerde spulletjes kwijt.
Plaats reactie
Bombadil

ICarsoft reader / uitlees BMM ----- (leider VERKAUFT))

Bericht door Bombadil » 21 jun 2023, 12:59

A-merk reader voor BMW / Mini met OBD aansluiting uit te lezen en foutmeldingen te vinden en te resetten. Bijvoorbeeld voor resetten airbag lampje, onderhoudsinterval, opsporen problemen met motor of elektronica en uiteraard een controle bij aanschaf nieuwe bolide.

Nadat ik ooit € 35 betaalde voor resetten airbaglampje dacht ik dat ik dit voortaan beter zelf kon doen, dus na onderzoek welke er fijn & goed werken deze gekocht. Extra er ook bij de optionele ronde stekker voor jaren 90 klassieke BMW (20 pins).

A-merk ICarsoft, dus beter&duurder dan goedkope aliexpress rommel. Versie BMM V1 dus met uitgebreide mogelijkheden ipv de instappers. Speciaal voor BMW en Mini dus werkt veel makkelijker en fijner dan een universele waar je helemaal verzuipt in de menu`s. Voor ICarsoft zijn er ook veel youtube tutorials in tegenstelling tot de standaard aliexpress meuk.. Specifiek dit model gekozen omdat wat uitgebreidere functionaliteit heeft dan de 810/820/ 920 serie en handzamer is dan de BMM V2 en V3 welke meer 2handige bediening vragen.

Zo goed als nieuw, met originele doos, beschermhoes en handleiding. Gaat weg ivm verkoop BMW. Zie voor ondersteunde modellen : https://www.icarsoft.com/Product/s-297- ... _mini.html en ook de vele YouTube instructiefilmpjes.

Ophalen in Gorinchem of per pakketpost (verzendkosten en verzendrisico voor koper).

Let op: enkel voor BMW en Mini, geen andere merken!

Nieuwprijs is €119 momenteel + € 29 voor de OBD1-kabel.
Vaste DF-vriendenprijs: EUR 77

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bombadil op 23 jun 2023, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Dimitri
Auto: BMW 130i, BMW Z3 Coupe

Re: ICarsoft reader / uitlees BMM V1.0 (BMW/ Mini) ODB2+ 20 pin (met hoes!)

Bericht door Dimitri » 21 jun 2023, 15:24

Yes die wil ik wel. Heb je PB gestuurd.

Bombadil

Re: ICarsoft reader / uitlees BMM V1.0 (BMW/ Mini) ODB2+ 20 pin (met hoes!)

Bericht door Bombadil » 21 jun 2023, 16:12

Populair deze, mijn mailbox zit al vol.

Gereserveerd.

Plaats reactie