Ik ga me nu hier eens inlezen.....
A110_Bleu_Sierra schreef: 19 jun 2023, 22:08 Eerder dan verwacht kwam het telefoontje dat de Alpine bij de dealer gearriveerd is. Dus afgelopen vrijdag meteen even gaan kijken.
Aflevering duurt (helaas) nog even. Maar dan kan ik me mooi nog even in de verzekering verdiepen. Ze vragen allemaal aanvullende alarmsystemen of een Lojack. Iemadn ervaring met een Lojack?
Je zou er bijna gaan solliciteren zodat je je eigen auto wat eerder geleverd hebt.A110_Bleu_Sierra schreef: 19 jun 2023, 22:18 Beschikbaarheid van personeel om de auto aflevergereed te maken.
Lojack heb ik al in paar auto’s gehad en nu ook in 1 van mijn auto’s. Ervaring is groot woord, nog nooit een auto van me gestolen. Maar in elk geval geen vervelende loos alarm meldingen zoals bij veel klasse 5 alarmen. Als de verzekering er blij mee is zou ik zeggen, doen.A110_Bleu_Sierra schreef: 19 jun 2023, 22:08 Eerder dan verwacht kwam het telefoontje dat de Alpine bij de dealer gearriveerd is. Dus afgelopen vrijdag meteen even gaan kijken.
Aflevering duurt (helaas) nog even. Maar dan kan ik me mooi nog even in de verzekering verdiepen. Ze vragen allemaal aanvullende alarmsystemen of een Lojack. Iemadn ervaring met een Lojack?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten